|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
frieslan boppe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zelf in Belgie! |
|
friesland uber alles Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
In de beste underground club van Belgie! |
|
We zullen die belgen eens zien laten wat thrashen is. |
|
met welke band speel jij dan weedze? No meat is sweater |
|
Misschien is een busreisje richting Gent nog niet zo gek om die Belgen eens te laten zien hoe te thrashen!!!!! |
|
Wie moeten er komen in zo'n busreisje dan. Ik ben aanwezig, als "manager" zijnde Mortuary. |
|
Alle Friese fans die hun band eens in het Belgische land aan het werk willen zien. |
|
Van Mortuary I.O.D. heb ik de cd Distorted Massacre: Fear the Madness, klinkt zeker niet slecht, erg jammer dat het zo ver weg is |
|
Andere Mortuary IODates: 11-04-2003 Charleroi ( New Club with Battalion, Cursed, Emeth & Devoured CANCELLED 18-04-2003 Gent ( Frontline - with Inhuman Hatred & Devoted to Hate 19-04-2003 Bergum Kiehool - with Kronos, Torn To Pieces, Inhuman Hatred, Temple of Eternity & Sublistrus 03-05-2003 St-Annaparochie Ons Huis - with Autumn, Incursion Dementa & Desert Sons 16-05-2003 Dessau (D) Beatclub - with Torn To Pieces 07-06-2003 Schagen Trapman - with HammerHawk & 88 Circles Above 08-06-2003 Hengelo Metropool - with Hatred, Slayne & Bloedbef 25-07-2003 Steinfurt (D) Telentschuppen Meer datums volgen. |
|
Nog steeds te ver weg jullie moeten eens meer in de richting van Noord-Holland komen spelen (met Noord-Holland bedoel ik dus dat jullie gewoon naar cafe the gate moeten komen ) |
|
Zijn we geweest, vorig jaar gespeeld op een woensdagavond. |
|
quote: WOENSDAGAVOND DEATHMETALAVOND RAAAAAAAAAAAAAAAAH! kut, dat heb ik dus gemist |
|
Hahaha, ik was er ook niet bij toen. Maar wat ik later gehoord heb, waren er twee man! Sloeg nergens op. |
|
2?! van de 5 lekker dan...zal dus wel niet veel voorgesteld hebben |
|
Wonen er maar vijf mensen in hoorn dan? Dan vind ik 2/5 opkomst toch nog wel meevallen. |
|
quote: O stom van me, ik dacht bandleden |
|
Hahahaa, een drummer en een zanger zeker. |
|
|
|
ach ben ik er volgende keer ook bij... pit ik wel weer bij iemand in hoorn. is toch dichtbij voor mij he |
|
quote: |
|
hehe je bent erachter wie ik ben |
|
quote: uiteraard welkom nog |
|
thanks... ik ga wel te pitten bij zwaarmetaal... hehe hij had me van het weekend te hard uitgedaagt denk wel daardoor hehe maar jah.. heb hem eraan herinnert dus tegen die tijd.. ik kom wel ff kijken weer. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |