![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
frieslan boppe ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Zelf in Belgie! ![]() |
|
friesland uber alles ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
In de beste underground club van Belgie! ![]() |
|
We zullen die belgen eens zien laten wat thrashen is. ![]() ![]() |
|
met welke band speel jij dan weedze? No meat is sweater ![]() |
|
Misschien is een busreisje richting Gent nog niet zo gek om die Belgen eens te laten zien hoe te thrashen!!!!! ![]() |
|
Wie moeten er komen in zo'n busreisje dan. Ik ben aanwezig, als "manager" zijnde Mortuary. ![]() ![]() |
|
Alle Friese fans die hun band eens in het Belgische land aan het werk willen zien. ![]() |
|
Van Mortuary I.O.D. heb ik de cd Distorted Massacre: Fear the Madness, klinkt zeker niet slecht, erg jammer dat het zo ver weg is ![]() ![]() |
|
Andere Mortuary IODates: 11-04-2003 Charleroi ( ![]() 18-04-2003 Gent ( ![]() 19-04-2003 Bergum Kiehool - with Kronos, Torn To Pieces, Inhuman Hatred, Temple of Eternity & Sublistrus 03-05-2003 St-Annaparochie Ons Huis - with Autumn, Incursion Dementa & Desert Sons 16-05-2003 Dessau (D) Beatclub - with Torn To Pieces 07-06-2003 Schagen Trapman - with HammerHawk & 88 Circles Above 08-06-2003 Hengelo Metropool - with Hatred, Slayne & Bloedbef 25-07-2003 Steinfurt (D) Telentschuppen Meer datums volgen. ![]() |
|
Nog steeds te ver weg ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zijn we geweest, vorig jaar gespeeld op een woensdagavond. ![]() |
|
quote: WOENSDAGAVOND DEATHMETALAVOND RAAAAAAAAAAAAAAAAH! ![]() ![]() ![]() |
|
Hahaha, ik was er ook niet bij toen. Maar wat ik later gehoord heb, waren er twee man! Sloeg nergens op. ![]() |
|
2?! van de 5 ![]() ![]() ![]() |
|
Wonen er maar vijf mensen in hoorn dan? Dan vind ik 2/5 opkomst toch nog wel meevallen. ![]() ![]() |
|
quote: O ![]() ![]() ![]() |
|
Hahahaa, een drummer en een zanger zeker. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
ach ben ik er volgende keer ook bij... pit ik wel weer bij iemand in hoorn. is toch dichtbij voor mij he ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
hehe je bent erachter wie ik ben ![]() ![]() |
|
quote: uiteraard ![]() ![]() ![]() |
|
thanks... ik ga wel te pitten bij zwaarmetaal... hehe hij had me van het weekend te hard uitgedaagt ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |