|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
haal je htmlcode eens uit je post... Dit slaat nergens op. |
|
ik niet, weinig leuks bij... Je moeder. |
|
Flesh Made Sin speelt een paar weken later ook in Deventer (met Dismember en Callenish) dus dan ga ik liever daarnaartoe. |
|
Me, alleen klopt Arms of Valour niet. |
|
Ik ben er waarschijnlijk bij! |
|
IT LIVES IN THE SWAMPS? |
|
stomme vraag: waar is die tent??? |
|
Als ik in de buurt zou zijn zal ik er zeker langs gaan |
|
quote: waar is het dan?? thailand?? |
|
Arnhem! |
|
das al wat dichterbij al blijft het ver weg neej ik ga niet |
|
ze noemen het kings of metal, en Manowar komt niet eens. Wat een bucht! |
|
quote: Zo heette het vorig jaar ook al, maar ik ga lekker powermetallen in EDE!! |
|
Ik ga! Zeker weten zou ook wel eens tijd worden om naar een concert te gaan... maar ik mocht nooit Nu dus wel Joepiiee!!! Blijheid - vrijheid FREEZE |
|
verdomme ja waarom komt manowar niet en blijven die kut bands mooi thuis! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Flesh Made Sin... hmm misschien kom ik wel. |
|
pff Arms of valour komen niet, of wij konden invallen...tja jammer maar dat ene optreden dat we dat per jaar hebben is nou precies ook op 30 april, |
|
wat is het voor een metal dan, van die krijsmetal, hoogzingende mannen? naja tis 30 april en dichtbij dus zal er wel zijn |
|
quote: dat zou toch de enige band zijn waarvoor ik zou komen |
|
Geen Manowar, geen recht op deze naam Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Okee... ik kan dus (weer) niet gaan... mijn geld is ingenomen... en nu heb ik helemaal geen geld meer *baalt als een stekker* FREEZE |
|
quote: Idd, k zal er ook zijn wuust robuust |
|
quote: Geld ingenomen? was je stout geweest? |
|
Misschien dat ik nog ff langskom om Slayne te zien. Maar als Arms of Valour niet komt, wordt die kans al een stuk kleiner dan eerst. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ik vind het ook erg jammer dat ze niet komen, maar goed. Aanstaande zaterdag spelen ze op de Jacobiberg. (Ook Arnheim) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |