|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gezien de snelle verspreiding van het SARS virus (mede dankzij het gebrek aan medewerking van de regering) zou dit dus wel eens direct een tweede epidemie kunnen worden. Vandaar ook gelijk maar een nieuw topic. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
gatver The mystery still remains |
|
SARS schijnt trouwens via kakkerlakken verspreid te worden is het laatste nieuws: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=27535 |
|
Haha Fok Betrouwbare bron hoor |
|
quote: tsss, je mag die mensen toch niet zomaar uitmaken voor kakkerlakken |
|
jammer |
|
cockroaches... hmm scarface tony montana?? |
|
quote:Stoer hoor.. beetje met de massa meepraten en afgeven op dingen... als je nou verder had gekeken dan je neus lang was, dan had je gezien dat Reuters de bron is. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik heb het al gehad dat nieuwe virus, is dat een kinderziekte? ik ga nu het artikel lezen |
|
Zo, dat krijg je als je overal medicijnen voor uitvind, natuur verzint gewoon iets beters |
|
waar blijft die armageddon? |
|
quote: KIJK! Niks aan toe te voegen Mamma Natuur vindt al tientallen jaren dat we m'n z'n "tevelen" op haar aarde zitten dus probeert ze steeds nieuwe ziektes uit op ons. ZES-miljard-plus is geen kattepis. |
|
Ik wist dat het daar naartoe zou gaan. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Inderdaad, maar als je dat in het openbaar zegt ben je een Nazi. Nature will prevail ! |
|
quote: Ik heb m'n stuk tekst nog een paar keer grondig gelezen maar dat maak ik er echt niet uit op. Boeit niet; on-topic! |
|
maar het is wel zo Je moeder. |
|
quote: Ik veronderstel dat die idee in verband wordt gebracht met nazisme omdat het gebaseerd is op het evolutionisme (een doorgedreven - en foute - interpretatie van survival of the fittest) van het begin van de 20ste eeuw. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Wat nou met de massa meepraten? Fok is gewoon een debiele site,kan ik moeilijk serieus nemen. Er staan zoveel onzinige berichten op. Zet er dan gelijk een geloofwaardige bron bij [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-04-2003 17:19] |
|
quote:Iedereen zit tegenwoordig te zeiken over Fok. En ja, het gros van de berichten daar is echt te onzinnig om te plaatsen.. maar er zit af en toe wel noemenswaardig nieuws bij, want ze plaatsen gewoon alles. quote:Okay okay, maar dan niet zeuren dat het in het Engels is he? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb laatst nog een hele discussie met mijn vriendin gehad dat ik vind dat iedereen boven de 75 geen medische zorg meer mag ontvangen. Kost alleen maar geld, levert extra overbevolking op en is toch alleen maar dweilen met de kraan open. Dood ga je toch en 75 is een hele mooie leeftijd vind ik zelf. Als je gezond leeft heb je een hele grote kans nog ouder te worden, zonder medische hulp. Ik vind het alleen jammer dat deze ziekte kleine kinderen pakt. Ik heb liever dat het een ziekte is die zich alleen bij bejaarden manifesteerd. Die hebben al een mooi leven gehad en het verdriet zal, volgens mij, minder zijn, omdat je verwacht dat bejaarden doodgaan en van kinderen niet. |
|
quote: geen probleem |
|
quote: allemaal wel heel leuk en aardig, wacht maar eens tot 1 van je ouders op zijn/haar 76'e te kampen krijgt met een ziekte die dodelijk is tenzij je er iets aan laat doen... No meat is sweater |
|
Tis toch opvallend dat degelijke ziektes vaak beginnen in dat soort landen |
|
quote: Haha maar wie de neuk ben jij om dat te beslissen? Misschien vind ik 120 wel een hele mooie leeftijd... Zenial |
|
quote:beetje domme reactie he |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |