|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wat een zelfkennis I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
moet ik misschien toch m'n Virusscanner maar eens updaten |
|
quote: Ja, dat is natuurlijk moeilijk. Mensen die emotioneel ergens bij betrokken zijn kunnen niet rationeel denken. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Aan de andere kant moet je wel 'the big picture' zien. Het beste voor de massa is belangrijker dan het beste voor de individu. Het zou moeilijk zijn, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat het wel beter voor de rest van de wereld is. |
|
Ja natuurlijk. Maar de massa is een verzameling van individuen (ja, echt! ) Dus dan zou je het nooit kunnen 'invoeren' dat je na 75 (of welke leeftijd dan ook) geen medische steun meer zou verlenen. |
|
quote: niet grappig |
|
Je kan iedereen die boven de 75 medische zorg wil gewoon 3x zoveel laten betalen. |
|
quote:wil jij later vast ook graag doen... FREEZE |
|
Hahahahahahahaha... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik word later heel rijk. |
|
quote:Geloof je het zelf??? Mensen die dat zeggen komen er altijd later achter dat ze minder geld hebben dan ze hadden willen hebben... Maar goed, ik vind het wel grappig om te zien hoe Moeder Natuur de halve wereld bevolking uitmoordt en wij als mens God proberen te spelen, want daar komt het in principe op neer: wij houden de ouderen en de zwakkeren zo lang mogelijk in leven en beginnen zelfs al leven te creëren door middel van klonen... oftewel: allemaal niet fijn om te kunnen krijgen, maar zo ging het in het verleden altijd dus waarom nu niet meer? FREEZE |
|
Ach dat van mij was maar een tijdelijke oplossing en ik vind het ook best dat moeder natuur de halve wereld uitmoord maar dan moet ze wel in Azië en Afrika blijven |
|
quote: Ja, inderdaad! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ja, daar geef ik je gelijk in... aangezien daar de meeste mensen wonen FREEZE |
|
Eigenlijk zouden die virussen in Afrika uit moeten breken aangezien die mensen daar vrijwel nutteloos zijn en in Azië zijn nog wel goedkope arbeidskrachten enzo. |
|
quote:Uhm... ja zo zou je het kunnen zien... maar in Afrika liggen de meeste goud- en edelsteenmijnen... dus liever niet... eigenlijk moet de pest gewoon weer terugkomen (en laat ik nou toevallig voor mijn profielwerkstuk waarschijnlijk met virussen gaan kloten... virussen als Ebola en de pest hopelijk ook ik verheug me er al op) FREEZE |
|
quote: Hopelijk nog een tijdje uitgesteld "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |