|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij hebb een 2e mp3 opde site gezet. check it out!en reageer als gij wilt. www.katafalk.com [titel aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 07-10-2004 22:38] |
|
leuk nummertje, stond toch ook al op jullie promo? No meat is sweater |
|
Heel fijn. Niet helemaal mijn smaak maar wel goed aan te horen Live's a bitch, live's a whore, nothing less nothing more. |
|
Tering zeg, ik had de oude birthmark mp3 ook, en die was al goed! Maar deze slaat echt alles, hij is echt goed snel zeg! En de drums staan er wel een stuk strakker op blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: dank u |
|
Klinkt goed! |
|
stijl? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: weet ik veel.we maken herrie en stijl bedenk jezelf maar. ik ben niet iemand die een band begint om een bepaalde stijl te maken.ik maar muziek en als het goed is is het goed. bij de een ben je black metal,bij de ander grind of death metal....wat maakt het uit |
|
jullie zijn wel death metalachtig toch hehe Je moeder. |
|
Duuuude!! Super... No sucking up, maar vind het echt te gek!! En nu wil ik ook zo drummen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
één van de beste releases van dit jaar tot nu toe naar mijn mening Do androids dream of electric sheep? |
|
heeejjjj, ik zit net jullie recensie te lezen in de headache magazine. ook een 7,5. wij ook, we staan op dezelfde bladzijde, al gezien??? Oud Vuil. |
|
quote: nee,ik heb hem nog nait sien, maar ik ben wel blij. |
|
quote: nee,ik heb hem nog nait sien, maar ik ben wel blij. Bist doe de drummer? |
|
Ik heb vandaag die laatste Katafalk cd 2 maal beluisterd, en ik moet zeggen, op schijf istie net zo leuk als op stage. Knetterharde deathmetal met een aantal andere invloeden, een beetje in de lijn van Lockup met een vleugje oldschool. Katablaster, ik koop em zeker op Waldrock! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 07-10-2004 20:20] Bruce Banner |
|
Als een klok! Complimenten. Touché, pussycat! |
|
Dank Sporty! Maar zeg Lainelalala, waar is dat nu goed voor om dit achter dat oude topic aan te plakken?! Zo snapt men er natuurlijk geen ene zak van. |
|
Anyway, voor de mensjes die er nu dus geen ene zak meer van meer snappen: Katafalk heeft dus weer opnieuw een nieuwe mp3 op de site, te weten "Death's Contradiction", opgenomen tijdens de promo sessies vorige maand. Te downen op: www.katafalk.com [Dit bericht is gewijzigd door Redeemer op 07-10-2004 21:44] |
|
Die ga ik dus maar even downen, Storm Of The Horde vind ik een erg gaaf album |
|
quote: omdat je anders bij elke mp3 een nieuw topic gaat krijgen. Als mensen er geen zak van snappen, moeten ze eerst maar even naar de datum van de post kijken. Snappen ze het dan nog niet, dan kunnen ze beter naar techno gaan luisteren vette mp3 trouwens Bruce Banner |
|
mp3 is goed!!! |
|
Eej!Wat doe je nu! Zet dat toppic ff terug!Dit is een ander onderwerp dat het ouwe topic! |
|
het is toch zo? je hebt een nieuwe mp3 online. dan werkt dit toch perfect?? groeten aan Liza Bruce Banner |
|
quote:ok dal ik doen.Maar nu wij het onderwerp nu toch veranderen (doormiddel van eineloos gezeur over een nieuw topic of niet want ik geef niet op)kun je het sowieso wel weer terug zetten. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |