|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hell.0 vrijdag 25 april is er weer een metalnight in de Gigant te Apeldoorn . Ditmaal twee regionale acts te weten Morphia en Izegrim. Voor meer details check www.gigant.nl METAAAHHHHLLL !!! |
|
morphia is wel gaaf maar izegrim..? welke van de 30 is dat? Je moeder. |
|
Zeg is er iets aan mp3's te verkrijgen van Morphia? Kheb me al rot gezocht op allerlei ftp's. Kben erg beniewd namelijk! I Find That I Am Not There... |
|
had ooit wat op cdr maar die ben ik kwijt, anders had ik die wel ff op de server gegooid Je moeder. |
|
quote: Op http://www.morphia.nl heb ik laatst nog iets gedownload van ze. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Thanks!! Morphia klinkt echt lekker!! goeie diepe grunt! (doet me een beetje denken aan celestial season ten tijde van Solar Child!) cool! I Find That I Am Not There... |
|
quote: morphia is echt zo vreselijk KUT gewoon... (eigen mening) |
|
quote: Deze natuurlijk: http://www.zwaremetalen.com/recensie/948.html Hilarisch, moet je echt een keer gezien hebben. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:gaat uwer mond spoelen. morphia goed.......... christelijke wannabe doom. |
|
Hebben wel één erg goed nummer: "The day I died". Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: ik vin de hele cd wel gaaf waar dat nummer op staat, maar dat was met hun vorige zanger. de nieuwe zanger vind ik niet zo goed. |
|
quote: dat wel, op de mainpage (onderaan) begint het gezeik al maar verder toch goeie muziek Je moeder. |
|
quote:als within tempatation en avril lavigne ook in jouw straatje vallen wel ja. |
|
|
|
quote: Je moeder. |
|
quote: maar jij vind alle Doom kut dus zeik niet is niet bepaald interessant ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
doom is voor mij hetzelfde als dat iemand slaapliedjes voor me gaat zitte zingen... en ik zei toch EIGEN MENING??? |
|
kwijl dan niks -karnivoor hier dus- [Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 12-04-2003 22:00] |
|
quote: Whahahaha. Ik kom dus zeker! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ROFL Die houden we er in! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Als je de bands niet bevallen ga je er niet heen en klik je weer op Active Topics om een ander topic te zoeken wat je wel leuk vind, en ga je niet dit afkraken, ok, thank you ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hey Claw, kom je eigenlijk wel? Anders mag je hier niet meer reageren hoor... Ik heb er zin in. Ik heb Morphia zeer vaak zien spelen maar inmiddels is het al wel weer 2 jaar geleden en toen heb ik ze alleen gehoord(!?). Trouwens : die gigant site doet het nog steeds niet hierrrrr! [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 12-04-2003 23:55] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: thuis blijven dus scheelt een hoop ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:ik kan gelukkig niet. |
|
Tof haha. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |