|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: LOL komt goed. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
oke tot vanaaf, ik ga nu naar school one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: ik zou het zo ook niet weten wie je bent hoor hehe ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
het was GOED! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Izegrim was erg owkee.... maar (en da's MIJN probleem) Morphia is niet mijn stijl en dus vond ik er ook geen kloot an.... maar het was verder wel een geslaagde avond |
|
quote: leef jij ook nog Je moeder. |
|
Saté is dus een andere Koen dan ik dacht... Dè Koen heb ik daarentegen ook nog gesproken. Het was fijn om Morphia weer eens live te zien na 2 jaar. Flink staan te bangen en zelfs even gepit. Het nieuwe nummer dat ze speelden was indrukwekkend te noemen. Izegrim boeide me totaal niet live, terwijl de cd dat wel doet... Alleen tijdens het nummer War Monger heb ik nog enigszins van de muziek genoten. De drummer zat er te vaak naast vond ik. Of ligt dat aan mij en was ik gewoonweg niet bezopen genoeg voor een Izegrim-concert? Jammer maar volgende keer beter... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ah nu lees ik het... maar die koen ken ik ook maar dan vaag maar goed, ik was er niet, had betere dingen te doen Je moeder. |
|
ja Jaap ik miste je nog one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:had ik lichtelijk al door |
|
quote: Ik dacht ook nog de andere Koen. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
het was dolletjes Het was zeer zeker een geslaagde avond.. Izegrim boeide me totaal NIET, maar Morphia was zoals ik al verwachtte, erg, maar dan ook heel erg goed!!! Heb zeer zeker een fijne avond gehad gelukkig had ik geen last van nekpijn, ondanks het bangen ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik had wel nekpijn, maar ik vond Izegrim dan ook wel goed, en mijn bed sliep klote one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |