|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan het toch niet laten: Ik wacht nog steeds op mijn bestelling bij Graf-Records en dat terwijl Inside-Lie me heeft uitgeroepen tot zijn beste klant.... Op je knie en pijp voor genade! |
|
waarschijnlijk ben jij dan degene geweest die het minste heeft lopen zeiken..... No meat is sweater |
|
quote: Misschien wel ja. Is mijn derde bestelling bij hem, maar hoe vaker je besteld, hoe langer het duurt eer je de spullen in huis hebt (zo lijkt het tenminste). Op je knie en pijp voor genade! |
|
maar het gaat er in dit topic om dat je het krijgt he Je moeder. |
|
Dacht dat het ging om onbetrouwbare labels? Als spullen niet geleverd worden, dan is het label toch ook onbetrouwbaar? Maar goed, back on topic. Verder eigenlijk geen slechte ervaringen met labels. Op je knie en pijp voor genade! |
|
noujah, binnen een aanvaardbare termijn dan he, als het wel aankomt maar het duurt even ist niet echt zo onbetrouwbaar, meer laks hehe Je moeder. |
|
Het NoColours label deed er meer dan 3 maanden (gerekend na betaling!) over om mijn bestelling te leveren. Helaas was de helft zo'n beetje niet meer op voorraad, moest ik later nog alternatieven voor alternatieven verzinnen, en waren ze vergeten om het derde deel van de bestelling ueberhaupt nog op te sturen. Pas een paar weken geleden binnen gekregen. Gangrad kan hierover meepraten volgens mij. T kostte me erg veel mailtjes, die soms niet eens beantwoord werden of alleen op zeer summiere wijze. Zeer frustrerend! Hier bestel ik dus niet meer. Voor de duidelijkheid: uiteindelijk heb ik wel waar voor mijn geld gekregen. |
|
Hey, Juronymous is al mijn beste klant! Ik vind mezelf onbetrouwbaar, omdat Hub zolang op zijn VBE moet wachten. Maar hij is de deur uit hoor! Nee serieus. Ik streef ernaar om alles de dag nadat het geld binnen komt de deur uit te doen. En ja, No colours/Steffen is zo traag als dikke stront door een trechter. [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 09-04-2003 0:43] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Aha, Steffen a la Whiterussian/Enschede/EHBO Steffen? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dank u! Hopelijk binnenkort weer een bestelling (als ik weer geld heb). Kost wat om jouw grootste klant te zijn Maar goed, jij bent wat mij betreft wel heel betrouwbaar. Goede communicatie, alleen soms wat trage aankomst van bestelling (maar dat ligt aan de post), maar dan altijd een leuke compensatie. Op je knie en pijp voor genade! |
|
de usericons van mij, infaustus, bestial blasphemer en anderen spreken boekdelen dacht ik zo 11.45: restate my assumptions |
|
Nu weet ik eindelijk wat de bedoeling was achter Styhn's, Infaustus', Bestial Blasphemer's en Karni's usericons |
|
quote: ja. echter,ik heb de bestelde cd's(vazal en intestterror) toch vlot gekregen. de problemen ontstaan vooral met traden heb ik het idee en dat heeft niks met labels te maken toch? Jammer dat Inside-lie verder geen commentaar geeft. |
|
quote: In dit geval wel 11.45: restate my assumptions |
|
ik heb I_L al een tijdje niet meer op het forum gezien...misschien bang om de confrontatie aan te gaan? |
|
quote: Ik denk het ook. jammer. |
|
Fighting on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
quote: dit zegt dan weer niks over de artiesten he en daar gaat het in dit topic niet over dus: quote: Je moeder. |
|
Nuclear Blast is onbetrouwbaar imho, heel vaak dingen uitverkocht en dan toch in het krantje zetten Ben in ieder geval nooit van plan weer daar iets te bestellen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Displeased doet dat ook hoor. Dat maakt een label niet onbetrouwbaar, maar geeft blijk van lakse of achterstallige administratie. |
|
in zekere zin toch onbetrouwbaar aangezien je niet altijd krijgt wat je bestelt [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-04-2003 11:40] Je moeder. |
|
quote: Maar daar kom je achter voordat je betaalt. Dat is een belangrijk verschil imho! |
|
dat wel idd (nog nooit besteld daar dus wist ik niet) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-04-2003 11:44] Je moeder. |
|
Displeased zijn en blijven eikels. Ik bestel een Myrkskog shirt en krijg verdomme een CD! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |