![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Tankcsapda is een hongaarse band, in de style van motorhead maar dan met meer punkmelodie…. Ze komen voor 2 optredens naar nederland, www.tankcsapda.nl check them out…., en uw mening is wel kom. nou niet gelijk helemaal af gaan lopen zeiken [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 27-05-2004 0:35] ![]() |
|
hai hammer, ik kom ook wel naar de stam vrijdag.... mp3s klinken erg gaaf, op kazaa staan ook heel veel nummers van ze, owja tankcsapda.. je bent de D vergeten in de topic titel... ![]() tot 25 april ![]() ![]() |
|
quote: ken ik u??? ![]() ![]() |
|
*Kick* ![]() Ik was er gisteren, erg stoer! Jammer van de plaatselijke hittegolf maar ik heb er van genoten. ![]() ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
ook van ons??? ![]() signature ![]() |
|
quote: lekker op tijd theo! ![]() ![]() |
|
quote: Ga eerst maar eens fatsoenlijke muziek spelen. ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
tankcsapda komt weer een paar shows doen in nederland, en wel: 28-05 Ojeesee, Hardenberg, Holland 29-05 Randrock, Vriezenveen, Holland en 30-05 Beatbaracke, Leonberg, Germany www.tankcsapda.nl owja kan iemand de topic titel aanpassen? "tankcsapda on tour" ofzo... [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 27-05-2004 0:36] ![]() |
|
randrock ben ik present ![]() waar was je vrijdag gerjan.. ![]() ![]() ik voor de verandering wel een keer in de stam ! Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. ![]() |
|
28 & 29 mei ben ik present ![]() niet dat het boeid maar ik wou even interesant doen ![]() We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized ![]() |
|
quote: Same here. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() [ www.deluzion.nl ] ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |