|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
jazeker dames en heren, de collision opnames zijn voltooid. na een weekje of 2 bij Erwin van Mangled in de studio te hebben gezeten is hier t resultaat... 2 mp3's zijn te downloaden op http://www.collisiongrindcore.tk of http://listen.to/collision o ja, voor de grind/thrash/crust/hardcore/metal adjes |
|
waarom moet je daar nou weer software voor downloaden? Oud Vuil. |
|
het is gewoon mp3, je hoeft er niks voor te downen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
oh wacht, die eerste doet het nou. op tmfweb.nl? hehheh Oud Vuil. |
|
klinkt vet tammi! |
|
dat zijn nog ouwe.... ze staan er NU pas op different kind of hero komt ook op de schijf, maar dan goed opgenomen |
|
Koopuh koopuh koopuh!!! Wanneer komt ie uit en waar kan ik het kopen/lenen/stelen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hahahahaaaa, de toxic avenger THRASH!!! Oud Vuil. |
|
klinkt wel grappig man "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wwhhhaaaaa HHHEERRSSCHHHHHH Vet man! |
|
even vernieuwen heren... de nieuwe staan er nu op... |
|
Ik wille hebbuh ! Klinkt erg vet Tammi, wanneer komt de demo/cd uit ?? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 09-04-2003 22:29] |
|
gaaaf Je moeder. |
|
het album... 'romantic display of love' komt in augustus uit... hierop staan 7 nummers opnieuw opgenomen van de demo, 12 nieuwe composities en 2 klassiekers uit de hardcore en de thrash metal wereld...!! feelgood grind up your ass!! |
|
Stuur er een naar ZM voor review! |
|
maar de lay out enz is nog niet af.. en forensick music is nog niet klaar met zijn eigen tourplannen enz |
|
Wow vette productie ik wist helemaal niet dat Job ook in Collision drumt |
|
vanaf t begin... |
|
Aha!! |
|
klinkt wel vet, zal straks nog wel es wat downloaden.... No meat is sweater |
|
Damn Tammi, dat klinkt goed! Vette opnames, vet geluid! Mosh it up hippies! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
over de productie van erwin had ik niet getwijfeld |
|
hey tammi het staat op www.shadowsofdisgust.nl bij nieuws!!!!!!!! |
|
jo jo... als jullie plek hebben, kunnen de mp3's ook gelinkt worden |
|
quote: ik zal eens vragen of dat kan! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |