|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
het kan!! (ons aller technische wim kan het erop zetten, dus mail maar wat de links zijn, kan ook naar wim@shadowsofdisgust.nl) |
|
Ja zijn echt vette nummers!!! Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
de cd met meer van dit 'fijns' is nu in de fabriek, ik hoop dat ie snel af is |
|
we zijn hardcore fans.... deze cd is bij ons te bestellen... mail@wagemanslottum.tmfweb.nl |
|
Dank u voor deze opheldering. Ik zal even een mailtje sturen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ah... mail binnen... ik zie t vanzelf wel verschijnen |
|
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. En ik moet zeggen dat ik hem erg vet vind. Het artwork is ook zwaar ok. Gaaf gedaan. Hopelijk ga ik jullie nog een keer live zien. 2 kleine minpuntjes: - De teksten zijn niet afgedrukt - Het boekje past niet goed in de jewelcase I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
het boekje past net... maar.. daar zijn wij niet verantwoordelijk voor. we blijven nederlanders, dus de teksten zijn altijd wat la la... je vind ze op de website. |
|
Verrek ja. teksten zijn inderdaad niet van het hoogste niveau maar sommigen zijn wel uiterst grappig. Hail Satan 666 Satan's your buddy Your long life pal Your eyeline is fading I can't stop laughing Kneel for Lucifer Or face armaggeddon Thinking you are true Prince is more metal than you! Maar goed, lekker CDtje, bedankt. Hmmm, ik ben nu ook wel benieuwd naar Charlie Adler (http://listen.to/charlieadler) Wanneer komen daar MP3's van online? [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 11-12-2003 19:06] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
charlie*adler is een compleet andere band als collision... enige vergelijking is dat ik bij beide bands zing.. we gaan in february een mini-cd opnemen met 5 of 6 nummers onder de titel 'we bring stilettos to your home'.. dat zal gelijk ons afscheid zijn van gitarist harm. we zoeken nog een vervanger!! ps. 9 januari spelen we in ojc walhalla te sevenum met concubine en nog wat. |
|
Collision is swaer vet |
|
Dat klopt, ik heb ze 1 keer mogen aanschouwen en was danig onder de indruk |
|
nou... te gek dan!! we hebben wel kort haar... mag dat!? |
|
|
|
Roadkiller is echt fucking...FUCKING gaaf! Grindcore met thrash, thrashcore, hardcore en punk invloeden. Verdomme wat ragt dit hard! FUCKING MOSH!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
well thank you!! binnekort op 'mini tour' door het land!! er komen nog meer shows aan. |
|
Klinkt weer erg vet die nieuwe shit. maar hadden we wat anders verwacht dan ?? Dacht het niet ! Fuck the world and fuck you |
|
zo, en alweer een nieuwe mp3 op www.collisiongrind.nl en www.myspace.com/collisiongrind we hebben ook limited edition shirts: Voor slechts 7 euro!! 30 stuks gemaakt! bestellen kan via collision@wanadoo.nl! |
|
|
|
quote: Zo dat is een nette prijs! |
|
quote: Bijzonder strak gedaan!! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
thnx! hij is wel wat anders dan t origineel... |
|
vet |
|
thnx!! binnekort heb ik trouwes een show met een sod cover project, daar zullen we milk ook spelen uiteraard! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |