|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
sterallures? die jongens van altar waren idd behoorlijk arrogant, met uitzondering van de (ex-)drummer dan.... Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
Ach .. zo hou je tenminste progressie in de muziek |
|
Erg jammer in ieder geval... Dead things grow from deep inside... |
|
Dat drummertje van Altar was wel VET! Maar on topic : buitenlandse bands sterven toch ook zeer regelmatig? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 08-09-2001 2:19] |
|
in Nederland zijn nou eenmaal weinig metalbands die echt landelijk goed bekend worden, maar er blijven er nog steeds uit de grond schietn gelukkig Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Brute deathmetal is tof!! Waarom sterven er niet wat van die zeikerige-melodieuze-met-vrouwenzang-en-keyboards-bandjes??? Maar goed: Altar is dood, lang leve Satanic Panic!!! (demo's via thetruesatanicpanic@hotmail.com) ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Dat Satanic Panic is zeker een nieuwe Grunningse Band? |
|
Mag ik jullie erop wijzen dat er steeds 4 jaar verschil zat tussen de splits van Pestillence, Gorefest en Altar... De nieuwe aanwas is door de jaren heen alleen maar sterker geworden maar als een van de kopstukken ermee kapt is dat altijd wel klote ja.... |
|
quote: ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
satanic panic? jezus wat een naam! Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
D'r zitten hier mensen uit Enschede, niet? Kunnen jullie mij vertellen hoe het zit met Pestilence 2000? Zit er al 2 jaar op te wachten en ik hoor maar niets! Voor de mensen die niets weten: www.Emptywords.org/talks het interview dat begint met: When we tracked him down.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
[quote]Op 9 september 2001 10:15 schreef 1i1ith het volgende: Brute deathmetal is tof!! Waarom sterven er niet wat van die zeikerige-melodieuze-met-vrouwenzang-en-keyboards-bandjes??? [quote] kvin die melodieuze bands met vrouwenzang en keyboards wel koel eigenlijk. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Jaaah absoluut mee eens en er is ook absoluut nederlands talent. Neem bijv. de opstormende doom/black metal van Serenade of Darkness, Whispering Gallery en Orphanage. Maar vooral veel op gothic gebied, We the Gods, After Forever, Within Temptation, Cassiopeia, Goddess of Desire enz. enz. Probleem is dat veel bands nog vrij 'nieuw' zijn. Veel jong talent dus! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Kent iemand Asphyx nog...? Als het van één NL band jammer is dat ze gesplit zijn, is het Asphyx wel. ASPHYX HEEEEEERRRRSST! Loze uitspraak, nieoplette. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ken ze lekker nog! Kijk maar naar mijn signature, is ook gejat van Asphyx. |
|
quote:Mag ik weten wat G.O.D. met gothic te maken heeft? |
|
Heb ook een vraagje:wie is er dan in de plaats komen spelen van Altar(Frontline Gent). Iemand daar vorig weekend naartoe geweest? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Haha, ken de band 'Goddess of desire' verder ook niet, dacht in ieder geval dat het tamelijk talentvolle nederlandse gothic was. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Nee man, je bent in de war met After Forever. G.O.D. talentvol.... Buhaha... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
In de war met After Forever ben ik niet hoor, want die band kenik wel. Ik ben nergens mee in de war, ken namelijk die hele muziek van G.o.d. niet... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:G.O.D. vond ik op Dynamo (was dat in '97 of zo? of in '99? weet niet meer precies...) wel onderhoudend.....het klonk voor geen meter, maar de show was wel grappig! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
zangeressen (of in het geval van G.O.D. danseressen) in de gelderen hoeft niet gelijk in te houden dat een band gothic is...... |
|
Mag ik het nieuwtje brengen: Altar is weer bij elkaar; ze zoeken alleen nog een drummer en een zanger, dus voel je geroepen zou'k zeggen.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Misschien kan de broer van Edwin Kelder de zang overnemen; wordt de volgende cd titel: Youth FOR christ! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
LOL! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |