|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.hydrargyrum.tk Bands GOD DETHRONED To Elysium Monolith Instil I.N.R.I. As It Burns Grinter Accelerate Noctambulant Grimness Carnal Leftovers m.v.g. de heer/mevrouw Sporty V. Touché, pussycat! |
|
JUIST vette line up ! Vergeet vooral niet de dag daarna naar Noordschok te gaan hehehehe [Dit bericht is gewijzigd door MortalD op 11-04-2003 13:37] |
|
We hebben verder immers toch niks te doen... Touché, pussycat! |
|
misschien ben ik er ook wel How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Oh ja komst du uut Grunn daaan ? |
|
nee Assen tegenwoordig, maar als trouwe fan blijf ik jullie achtervolgen [Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 11-04-2003 14:45] How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Assen .. geinig dorpje ... |
|
Alllrighter ! We hebben Fans !!! |
|
quote: Nee Enschede is leuk How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Ja wel een he How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:Ook, maar zit al tijden vrij veel in Assen en daar heb ik wel lol |
|
klopt cafe's hier zijn veeeeel leuker How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:Heatcliff is wel geinig, rest ben ik nog niet echt geweest ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-04-2003 15:22] |
|
Als je de zondags naar noordschok gaat, en de maandags naar no mercy (dat laatste doet zowiezo elke verstandige metalfan) dan zie je deze bands ook. Scheelt weer. |
|
bouth en kotshoest zullen aanwezig zijn! Trieste gast |
|
quote: Ja maar dat is niet echt Die Hard ! |
|
`k zal er ook wel zijn, en ik ga ook naar noordschok en no mercy |
|
quote: Kijk ! Dat zijn de echte Die Hards !! |
|
en/of de hogere inkomens... Touché, pussycat! |
|
ja, dit kan ik niet missen natuurlijk. No meat is sweater |
|
Ach, om nou in 2 dagen precies dezelfde bands te zien vind ik ook wat overdreven. Hydrargyrum was altijd wel leuk, maar het is nou wel heel erg allemaal hetzelfde. |
|
vervelend man. No meat is sweater |
|
echt een hoog inkomen heb ik als scholier zijnde niet...., komt gewoon zo uit dat er in 1 weekend meerdere festivals zijn. daarom heb ik de laatste weken wat meer gewerkt en wat minder cds gekocht.... |
|
Volgend jaar een week eerder doen ofzo, lijkt me voor Hydrargyrum beter. In Extremo staat ook met G.O.D. in sneek, scheelt ook weer een paar bezoekers. En gelukkig voor jullie gaat kiehool niet door, scheelt ook weer een heleboel mensen. |
|
vorig jaar was het op Hydrargyrum ook niet echt druk, toen was de line up dan ook wel iets minder. maar toen was het niet tegelijk met een ander festival |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |