|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
*kick* Morgen, dus. Touché, pussycat! |
|
Grinter heeft afgezegd. De Duitse band Fear My Thoughts is toegevoegd...nooit van gehoord Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hmm jah leuk.. maar heb betere dingen te doen |
|
leuk voor je.... [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 18-04-2003 13:24] No meat is sweater |
|
quote:ja he |
|
ja! No meat is sweater |
|
quote:dacht ik nou ook |
|
Wel? Wat vond men er van? Persoonlijk vond ik het vrij geslaagd, behalve dan dat je een halve kilometer moest lopen voor een happie vreten. Touché, pussycat! |
|
noctambulant grimmnes rules |
|
Ik heb de laatste 4 bands mogen meemaken. Vond het geluid behoorlijk klote eigenlijk. Vooral de eerste paar nummers van Monolith waren niet te volgen. Daarna werd het gelukkig iets beter. Speelden een strakke set. To Elysium vond ik niks aan, maar is ook totaal niet m'n ding. Wel de eerste keer dat ik een mannelijke gitarist met decolleté heb gezien . De eerste band die ik zag was Instil. Was voor mij een aangename verrassing. Goede agressieve metalcore met lekker melodieus gitaarwerk. Het geluid bij God Dethroned was niet geweldig, maar het was wel een leuk optreden. The Art of Immolation Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Persoonlijk vond ik die Duitse band die inviel voor Grinter (Fear my Thoughts?) erg geweldig! Fijne mengeling van At the gates (beukperiode) en wat hardcore. Het geluid van Monolith was inderdaad abominabel te noemen. Maar dat lag niet aan de band, want het geluid op het podium was gewoon droog en strak. Ik begrijp nog steeds niet waar de geluidsmensen mee bezig waren (gehalve dan een tijd lang niets doen aan een mega-irritante broem die ook aanhield als de band stil was). Touché, pussycat! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |