|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er nog mensen die G.I.Joe kennen? They rule, alleen jammer dat je er nooit meer iets van hoort! |
|
het speelgoed? |
|
Zijn dat die Soldaat "Barbiepoppen"? |
|
Toen ik een kleine snotter was, af en toe wel es gekeken, nooit wart gekocht wegens te dom ....en t was zo F#$cking Amerikaans, Patriotisch getinte zooi. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
dit? |
|
Ik ga vandaag een G.I. Joe poppetje op 'n standaard krijgen van een vriend van me No kidding! Maargoed, wel om een goeie reden: De kunt er verschillende poses mee maken en die dan natekenen. Werkt beter als zo'n houten tekenpop.... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
jaah gi joe, ik heb zelfs een A10 van G.I. Joe "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zo man, die witte ninja heb ik ook!!! Gaaf plaatje zeg hoe kom je daar aan? Thanx for the Pic. heerlijk om dat weer is te zien, zo'n verpakking! [Dit bericht is gewijzigd door Bruijzig op 11-04-2003 18:47] |
|
quote: gewoon: www.google.nl --> Afbeeldingen --> G.I. Joe |
|
joah, G.I. Joe is gaaf uiteraard. Heb op zolder nog een stuk of 30 poppekes liggen en een aantal voertuigen Dat waren nog eens tijden Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Laat me niet lachen zeg, daar denkt een 'kleine snotter' niet eens over na. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik vond het altijd wel humor. Eerst een uitbarsting van geweld en dan vervolgens zo'n politiek correcte opmerking als gooi netjes je vuilnis in de vuilnisbak. Maar daar hadden series als mask ook last van. Geeft Amerika wel lekker weer, lekker hypocriet (gemiddeld gezien, ongetwijfeld niet elke amerikaan zal zo zijn natuurlijk) Life doesn't get much better than this! |
|
Ik trok vroeger de benen er altyd uit zodat ze niet weg konden rennen |
|
Heeft iemand de baas van cobra toevallig??? Ik ben die van mij kwijt! [Dit bericht is gewijzigd door Bruijzig op 11-04-2003 19:27] |
|
Ik zou ook wegrennen als ik naast Barbie en Ken moest zitten!!! Hahahahaha.... |
|
quote: Serpentor of cobra commander? Naja, heb beide trouwens niet, ben pas later dat speelgoed gaan kopen. Te laat geboren blijkt wel weer, het leukste speelgoed (en metal) komt uit de jaren 80 Life doesn't get much better than this! |
|
eehhhhh Transformers zijn toffer |
|
Ah mijn eerste passie! G.I.Joe ik heb nog een zooi van de eersten reeksen ervan op zolder liggen, waaronder cobra commander (hooded). Ga toch maar weer even kijken |
|
HE, transformers waren beter, maar ook mask en Thundercats ( thundercats!!) waren beter, vooral de mask actionfigures vond ik wel goed ik had een indiër op een waterscooter And my marlboro light |
|
ik vond die robot altijd zo iritant van mask, en het speelgoed ging te snel kapot bij mij... |
|
Ik heb echt superveel van dat spul. Ligt allemaal ergens op zolder en echt veel heel is er ook niet meer. |
|
quote: Hmm Hmmm... GI Joe's hebben ook net zo veel gewrichten als zo'n houten pop he! Dit slaat nergens op. |
|
Vroeger had ik ook GI Joe, maar transformers zijn interssanter en populairder als verzamelobject. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Neenee, dat niet ,maar ik vond dat sommige van mn maatjes er té dom rond deden. En nu ACHTERAF gezien vind ik dat té AMERIKAANS, PATRIOTTISCh getinte ZOOI, ..duidelijk zo? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: heeeeeeeej, bruijzig, ook op het forum??? Oud Vuil. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |