|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Er was al n topicje over, maar daar dit op onverlaarbare wijze was verdwenen: nieuwe poging. Ze zoeken nog bands btw: quote: [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 13-04-2003 15:03] |
|
oe-hoe-hoe-hoe je speelt een gevaarlijk spelletje Asherah Straks worden de modjes nog boos! |
|
Nietes, ik heb het netjes gevraagd |
|
quote: Watje Zenial |
|
Zei ik dat de mods akkoord waren ofzo? |
|
quote: Anyway : fijn dat hier een nieuw topic over is. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Bedankt, Asherah, fijn van je... |
|
Nu voor het moment zijn we contacten aan het leggen met Freedom Call, God Dethroned zou ook wel tussen de main acts kunnen liggen. |
|
Freedom Call heersch |
|
As you can see, hier ben ik terug dan |
|
Sengir heeft anders ook al gereageerd, wie kent er dadde? |
|
Bwaah, Sengir Vragen jullie Oceans of Sadness maar es |
|
Oceans of sadness? Is bereikbaar, maaar ik krijg er verdeelde meningen over... |
|
Tsja, die stoere metalventen vinden het wel eens te soft...feit is dat het publiek zich wel altijd rotamuseert met Oceans of Sadness, en tis al laaaaaaaaaaang geleden dat ik ze nog es zien spelen heb. Luister er anders zelf es n aar? |
|
Joak, ken da al ne kje gedaan. Ze liggen zelf ook redelijk dicht in de buurt van Manic Movement, vind ik. en met Sengir heb je wel nog eens een snelle beeze op het podium in plaats van al venten. |
|
Jamaar, wat ben ekik nu met n snelle beeze Vraag ze dan alletwee hé |
|
Da's wel een idee A propos, asherah, nog ne kje sorry voor het andere topic dat ik gestart had... |
|
Dat geeft nie zenne Verder nog al iets bekend van groepen? |
|
Awel, voor ons preselecties zijn er ondertussen 39 beginnende groepen ingeschreven, van over heel Vlaanderen en Nederland. Freedom Call zouden we echt wel willen nemen, aangezien de bereikbare prijs en ook omwille van het feit dat ze met 2 leden zijn van Gamma Ray! |
|
Beluistert misschien eens een van hun liedjes op hun site: www.freedom-call.net Ik denk dat ze echt wel meevallen! |
|
Topen dat Jupiler is zulle .... Ah en Freedom call, haal ze maar binnen als het lukt. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Sengir staat ondertussen al vast. |
|
:/ |
|
He, we kunne er nog iets mee doen!!! |
|
Weg met Sengir |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |