|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
en rap. |
|
nog altijd even gefrustreerd kimmie? |
|
Helaas, wat een misenthousiasme. wat is de reden eigenlijk voor al die frustratie? |
|
Voila, da vond ik nu ook ne keer zie! Heb ze nog eens gezienop Kleudde en in Den Ast. ze waren best wel te pruimen. Trouwens, het is niet omdat Within Temptation zichzelf echt wel verkocht aan de commerciële kant dat alle bands in dat genre over dezelfde kam moeten geschoren worden! |
|
vraag kreator, komt er toch nog wat kwaliteit op het podium ! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Ken ik u? Nee dacht ik... |
|
AXAMENTA "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
mag zeker |
|
Ondertussen staat er een 2de groep vast: ALTAR Voorlopige line- up: preselectiegroepen-Sengir-Altar-groep 3-headliner |
|
quote: heb je toevallig iemand zien bangen naast het podium in Den Ast? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Aborted Panchrysia Pantheïst (zeker geen kwijlgroepen zoals sengir) Da's meer voor brol zoals de top 40 Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Heb er niet echt op gelet, was zelf teveel bezig wilde zeggen met bangen [Dit bericht is gewijzigd door Lallace op 17-05-2003 13:59] |
|
Zie je, niemand zit op Sengir te wachten |
|
Ok, wa vinde dan van ALTAR, de 2de groep die geboekt staat? |
|
Hallo, ikvind het wel wat jammer dat er een dilemma is rond de naam van 1 groep hier op het forum. We proberen toch een variëteit aan te bieden binnen het genre dat we nu aanbieden! Ik kan nu wel een aantal andere zaken ook meegeven! De preselectieronden gaan door in: zaal Diezie sint-Michielsstraat 16 8800 Roeselare Datums: zaterdag 12 juli zaterdag 19 juli zaterdag 26 juli Inkom: 5 euro We doen er ook iets nieuws aan toe: Naast de keuze van de jury komt er ook een publiekskeuze; namelijk de laatste groep die speelt terwijl de jury zich terugtrekt om te beraadslagen geven we ook een kans om te spelen op het festival zelf! Het gaat hier dus om drie groepen, waarvan er 1 komt te staan boven de winnaars van de preselectieronden! Deze drie namen zullen binnenkort verschijnen! Daarrond zullen we dan ook een poll openen op onze site www.bangyourbrain.be.tf So I'll see you then! |
|
Ei da klinkt goe! Wel jammer dat ge maar 1 keer kunt stemmen natuurlijk. En naar het festival kom ik ook wel ne keer een vat legen. Altar fucking OWNS!! When evening falls, in bloodshed stains, my teardrops fall, open up these vains |
|
Heheh, so great! Finally someon still loves me! |
|
still? Dacht dat jij ganse dagen onder grouppies lag die dolgraag backstage willen? When evening falls, in bloodshed stains, my teardrops fall, open up these vains |
|
Kan wel waar zijn, soms heb ik wel last van verstikkingsverschijnselen! |
|
Ondertussen staan op 12 juli Panchrysia vast en op 19 juli: Mindstab |
|
quote: waarom weg met sengir ? *without you the poetry within me is dead* |
|
quote: ik wel, zal ze dan voor de derde keer zien, heel erg toffe lui om mee te praten en live zijn ze ook goed Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:1 van de 3 heeft al 33% kans ga gewwon naar de site www.bangyourbrain.be.tf en stem voor ze want nu staat after all aan de leiding |
|
volgens mij heeft elk ongeveer 33% kans . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |