![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ah, kan eindelijk na bijna 2 jaar eens zien wie je nu echt bent ![]() Je moeder. ![]() |
|
Wie weet... ![]() ![]() |
|
quote:goh ik misschien ook wel ![]() ![]() ![]() |
|
Damn!!! We zijn allebei gereïncarneerd, dude! ![]() ![]() |
|
quote:'kvoel me net jezus ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Ik heb wel donders zin in God Dethroned!!! De rest kan me gestolen worden ben ik bang... ![]() |
|
quote:inri is ook best ok, heerlijk rauwe death. ![]() |
|
Ik heb er wel eens wat van gehoord(zal wel een flutsample geweest zijn)... Wie weet overtuigen ze me live! ![]() |
|
quote:t is erg katafalk achtig. ![]() |
|
Morgen zullen mijn ikken het weten. ![]() |
|
Wazzun toffe avond! ![]() ![]() ![]() Slayne vond ik typisch 13 in een doos azijn, I.N.R.I klonk erg goed; death met vette thrash invloeden, kreeg steeds een Destruction associatie en God Dethroned speelde súper; ook erg sympathiek dat ze zoveel toegiften deden; ze hadden er duidelijk schik in! edit: Impaled succubus ff ontmoet evenals wat oude bekenden; er worden wat spruiten geworpen de laatste tijd ![]() ![]() Karnivoor & McDoom; leuk jullie ontmoet te hebben; Ozzy's was ook errug relaxed ![]() ![]() ![]() Last van me nek en enkel---> terug naar coma! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-05-2003 9:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
was idd erg gezellig ![]() ik vond alle drie de bands goed spelen eigenlijk hoewel de eerste (slayne) wat rommelig was. maar goed, het beukte wel lekker lomp door vond ik, iets wat voor mij wel belangrijk is. de tweede (inri) speelde ook erg goed vond ik, kwalitatief gezien een band die goed op weg is zo. en god dethroned is god dethroned... de enigste metalband die in 2 jaar tijd echt het dak eraf blies (dat was vorig jaar ook een keer gebeurd maar toen was het ook god dethroned hehe) maar dat ligt meer aan apeldoorn dan aan de bands.. Je moeder. ![]() |
|
"kreeg steeds een Destruction associatie" Dat zal het shirt van de bassist geweest zijn. ![]() |
|
LOL Het was een zeer geslaagde avond! Ik had gehoord dat Slayne niet al te best zou zijn, maar dat viel me 100% mee moet ik zeggen. Fijne opener! INRI hakte er ook lustig op los en wist me zeer zeker te bekoren. Ik vond alleen de zang live wat tegenvallen; die is op CD stukken beter te pruimen. Toch erg van genoten. Hoogtepunt was zoals te verwachten de band waar bijna iedereen voor kwam, namelijk God Dethroned. Ze wisten wederom een superoptreden neer te zetten met louter steengoede nummers. Persoonlijke hoogtepunt in hun set was voor mij natuurlijk "Evil Dead"! Jezus wat zetten ze die cover toch altijd energiek en krachtig neer! Lang leve God Dethroned! ![]() Ook tof om Mutilator en Naturens Galleri eens irl te spreken. ![]() |
|
quote: liep jij toevallig in dat monolith shirtje rond? ik had zo'n vermoeden maar aangezien ik niet weet hoe je der uit ziet.. Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nee, die ligt al bijna een maand achterin de bandbus te meuren. Ik had een The Crown shirt aan en stond tijdens de eerste band op het podium. ![]() |
|
quote:Jij hebt Monolith toch ook zien spelen in Zwolle? ![]() ![]() |
|
al die metalheads lijken op elkaar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-05-2003 4:33] Je moeder. ![]() |
|
Ik niet... ![]() ![]() |
|
jij lijkt nergens op nee ![]() Je moeder. ![]() |
|
Hehe. ![]() Wat wordt de volgende metalband in Gigant, Earik? ![]() ![]() |
|
pharmacon? ![]() Je moeder. ![]() |
|
Dat is nepmetal(TM). ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |