|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
pffffffffffff er was geloof ik bier. |
|
Het was je wel aan te zien... |
|
Welk onderdeel is gebroken dan? |
|
quote:niets alleen 3 plekkenb die wat pijnlijk zij novergehouden aan vrijdag. |
|
Een paar foto's van deze avond; I.N.R.I. GOD DETHRONED headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Die van I.N.R.I. zijn echt super mooi!!! |
|
quote: gave plaatjes!! Ik vind vooral Henri erg goed gelukt ivm met de kleurenbalans en Jens zeer goed ivm met de 'motion capture' zeg maar Valt me trouwens weer op hoe goed de lichtshow al was bij het voorprogramma [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-05-2003 19:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Toffe foto's! Over die lichtshow...de eerste 5-10 minuten zag ik vaak de band niet omdat ze in het donker stonden? |
|
Phoe...zulke details weet ik niet meer; het viel me op dat het licht behoorlijk divers gebruikt werd; stroboscoopje enzow.... Ik weet niet waarvandaan je stond te kijken? Wij stonden vooraan; was prima te doen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou Maurice, het licht was over het algemeen prima, maar ik heb echt de juiste momenten moeten kiezen om wat plaatjes te schieten, zoals McDoom zegt was het inderdaad vaak te donker. Maar goed, nog ff een hilarische shot headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
heheh die zanger had een goeie attitude!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik was er. Ze hebben mn Tortured Grover gesigneerd |
|
die zanger was idd een mafkees hehe, zorgde wel voor wat sfeer in de immer dode gigant en mennuz, kheb jou ook nog gezien Je moeder. |
|
Foto's zijn i.d.d. erg goed! Zou je mij foto's I.N.R.I kunnen mailen? kan ze goed gebruiken voor website of evt volgende cd. Mail inrimetal@hetnet.nl Gerben (booker I.N.R.I) Oooh ja en lichtman. |
|
Gerben, Volgende keer schleep ik mijn antieke spiegelreflexcamera wel mee voor een paar fijne plaatjes van de jongs. Robin |
|
Bassmeister dat zouden de I.N.R.I's op prijs stellen! |
|
PFFF, eindelijk wwer eens wat actie in de gigant. De eerst volgende metalnight is de 20ste juni, niet echt metal maar een nu-metal avond met Linea 77 uit Italiƫ en End Of April. De meest metalgasten zullen wel op waldrock zitten (including myself), vandaar deze keuze, Als jullie me nog willen is er na de zomer een vervolg op de metalnight die ik het afgelopen seizoen heb georganiseerd, Ik heb met Henri afgesproken dat we er in A'doorn een jaarlijks ritueel van maken om G.D. naar de Gigant te halen..... Earick signing off ps. blauwe plekken zijn metal !!!! |
|
quote: mennuz, vuile tyfus aarsbarbaar!!! jij hier We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |