|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga dr hoogstwaarschijnlijk wel heen!! Heb het al een tijdje in mn agenda staan |
|
Hmmm, ben benieuwd. Ik was een tijd terug op een psycho avond zonder bands in de baroeg en werd daar aardig weggekeken als niet-kuif zijnde I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hm bij optredens waar ik geweest ben liepen altijd wel wat metalheads rond. Nooit iets van gemerkt eigenlijk |
|
quote: Jij wordt altijd raar aangekeken, Rick |
|
quote: you're a complete BASTARD I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ow shut-up, bloody communist Als ik centen heb kom ik ook!! |
|
ik ben dom wat is psycho voor iets (klinkt aanlokkelijk namelijk)? |
|
quote: Net als zaterdag zeker? Lenen doet wenen hé... Psychobilly is opgefokte rock n roll on speed (of kan iemand het beter omschrijven?) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hmm ja, vraag ik me ook af.. Is dat zoiets als de Stray Cats ofzo? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: www.wreckingpit.com www.psychobilly-online.de |
|
quote: ja, maar dan extremer I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Aha aha, dat bevalt me wel.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Tot zaterdag dan maar I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: In dit geval gaat de regel "mij niet betalen = ziekenhuis" gelden quote: Neen |
|
quote: Nou, mijn deal qua entree betalen staat nog steeds, als jij voor de alcoholische versnaperingen zorgt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat heb ik al lang opgezopen man!! [althans.. ik probeer het ] |
|
quote: *kuch*vrijdagkoopavond*kuch* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
--> Past meer in Concerten thuis. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wij gaan hier zijn. Zaterdag de 26e is er ook psychobilly. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Psycho... valt de band Nekromantix daar ook onder? (als iemand het kent) |
|
quote: Yep das psychobilly. Dan zal je Batmobile ook wel aardig vinden. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ja, maar dat is wel erg aan de prijs... 14 euro I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Wij kunnen zowiezo nie omdat Raj op moet treden (helaas helaas). Maar hoe duur is het zaterdag dan? Toch ook zoiets? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Zaterdag was dacht ik 8 euro I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ooooo, dat valt nog wel mee dan. Maar tis nie alleen psycho toch? Zit toch ook speedrock tussen? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |