|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Op de "server" staan 2 albums van hun. Op WinMx heb ik er ook nog aardig wat kunnen vinden, dus tis zeker het proberen waard. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Bedankt, ik heb al wat van ze gevonden. |
|
quote: Cenobites (NL psychobilly) Milwaukee Wildmen (NL psycho) Speedcocks (Breda speedrock) The Southern Way (NL rock'n'roll psycho) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
O ja, dat vroeg ik me nog af... was nou het verschil tussen psychobilly en rock'nroll psycho? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
rock'nroll psycho zal wel meer richting rock n roll zijn (heb werkelijk geen idee). skitzoid kitten? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Skitzoid Kitten heeft me aardig in het genre wegwijs gemaakt (al gebied de eerlijkheid me te zeggen dat het totaal niet mijn ding is...) maar in psychobilly hoor je ook duidelijke invloeden terug van punk en hier en daar zelfs wat country... |
|
quote: Het is eigenlijk net zo als met metal al die benamingen, iedereen heeft zo zn eigen ideeen wat voor benaming de muziek moet hebben. The Southern Way hebben geen contrabas, misschien dat ze het daarom zo noemen, omdat 99% van de psychobillybands wel een contrabas heeft. Maar goed, een naam is maar een naam toch? |
|
(bij gebrek aan een schopsmiley. Das morgen al! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Vandaag zelfs al |
|
Over een paar uur zelfs I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Sorry, maar alle psychobilly bands die ik heb horren spelen, speelden nog meer ruk dan de gemmiddelde punk/black metal band die ik heb horen spelen.. en dat zegt wel wat And my marlboro light |
|
quote: Nou goh..dan zul je dr vast al een heleboel gehoord hebben |
|
ik ga toch maar niet.. kwam vanmiddag de drummer van mijn oude band tegen (van Sect dus) en hij speelt vanavond in 't Poortgebouw Daar gaan Jane et moi dus heen |
|
Ik ben ook niet meer gegaan. Zou er pas laat kunnen zijn en was stervesmoe |
|
Ik vond het wel tof Heb nog Demented Are Go - In Sickness & In Health en Necromantix - Brought Back to life op LP gekocht I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hmm, Necromantix blijkt nog een picture disk te zijn ook! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb mezelf getrakteerd op 2 cd's van Nekromantix. "Demons are a girls best friend" en "Return of the Loving Dead" Ik was niet echt onder de indruk van de bands die speelden. Necrobite vonnik nog wel aardig, maar de rest niet echt mijn stijl. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
De eerste twee bands heb ik gemist (was blijven hangen in een drinkgelag). Cenobites vond ik erg goed. (komen ook op het gratis Wantijpop in Dordt!!) En die laatste band was vrij crappy. Ik wilde eigenlijk nog veeeeeel meer lps kopen maar mn maten stonden al bij de tramhalte I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: *kuch*rhodium*kuch* *kijkt met grote ogen* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dit weekend naar de Dicemen geweest. was erg cool. Ik denk dat ik het leuke muziek vind. Wat ik gaaf vind is dat die lui vaak op een contrabas spelen. heel cool. Als ik ooit weer in een band ga, dan zit ik er zwaar over te denken een contrabas aan te schaffen. Is nog niet gedaan in de metal On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Type O'Negative.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:dat was alleen voor de show .. |
|
Peter Steele is geen meisje, ik wel Maar lijkt me gewoon een cool idee. KLinkt erg gaaf. En die lui konden best een potje rammen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Optredens doet men altijd voor de show. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |