|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
nightwish & opeth spelen dit jaar op lowlands!!! (bron: lowlands nieuwsbrief) |
|
geen reden om er heen te gaan, bovendien: - te duur - klotesfeer - te duur Je moeder. |
|
Ik ben er wel weer (4e keer) te vinden. Waarom? - muziek - bier - muziek - goede sfeer En nu dit jaar ook nog eens Opeth. |
|
quote: oke, smaken verschillen qua muziek maar je neomt een goede sfeer? daar heb ik echt niks van gemerkt toen ik er was... of ik zal dan net op het uitschotveldje hebben gestaan en alleen maar aso's zijn tegengekomen die dagen... Je moeder. |
|
Ik heb pas een keer een "negatieve" ervaring gehad waarin ik een duw kreeg van een 15e jarige on dope. Dat had hij dus niet moeten doen, want hij pas ongeveer 500 meter verder weer neergekomen. Voor de rest lopen er natuurlijk wel klootzakken tussen, maar ik vind het reuze meevallen. |
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!! NIGHTWISH!!!!!!!!!!!!!!!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik houd niet van nightwish en voor die sellouts van opeth ga ik geen lowlands ticket kopen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
tsja...kosten van het hele grapje: 107 euro...geen dagkaarten beschikbaar... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:107 ? en dat voor nightwish en opeth... hmmm ja ja de sfeer en andere shit bands.... i don't think so I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: nee hoor...... lowlands is net als vorig jaar weer zo gratis als gratis maar zijn kan (wat heerscht werken bij de gigant toch eigenlijk) |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=691533 i really want to hit you now I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
euh... dis nog nix. she_devil heb het voormekaar gekregen dat ze zelfs gratis kon vreten en zuipen daar en ik heb slechts alleen de entree.... (bied dit enige troost??) [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 15-04-2003 20:37] |
|
Ik weiger naar Lowlands te gaan! Dus ik zoek een logeerplekje voor die dagen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Verkeerde bron jij Ik had het ook al gepost http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1206.html I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: das nog nix. `k krijg zelfs geld + eten + drinken + bungalow om er rond te lopen.... maar moet dan ook wel werken... @helmet: sorry, `k kom niet dagelijks op de frontpage... [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 15-04-2003 23:01] |
|
hehe, nou nightwish is zooi en ik ga geen 100 meuro voor opeth lappeh, ik ken wel wat vrienden die er heen gaan, maar ik vind de bands kut "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
als marduk nou es kwam; dan zou ik er wel heen gaan. |
|
quote: haha, nou zag ze op xmass fest. Om daar nou 100 meuro voor te lappen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Weet je al wat je mag gaan doen? quote:Tsk tijd om dat te veranderen dan he.. Maar goed, ik heb de rest van het programma nog niet bestudeerd eigenlijk, dat zal ik morgen eens doen. Meestal zitten er toch wel een aantal bands tussen voor de muziekliefhebber met een bredere smaak dan alleen metal I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ja, ik denk dat ik dit jaar weer de stokking ga doen --> de bier/drankvoorraden in de gaten houden.... Ik begin pas met werken als alle bands afgelopen zijn..., dus kan alle bands zien die ik wil..., |
|
quote:Dat is heel relaxed.. je werkt er al langer dat je die keuze hebt? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
wordt mn 4e jaar..., je hebt niet echt keuze, maar ik weet hoe het nu allemaal werkt en dat is voor mij en voor lowlands het gemakkelijkst.... dus krijg je zoveel mogelijk het zelfde werk (denk ik) ik sta officieel op papier als muntverkoper... |
|
ff serieus...107 EURO????In nog geen 107 jaar! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Ach, dat is altijd beter dan toilet schoonmaken zou ik zeggen Ik heb het een paar keer overwogen, op LL werken, maar aangezien je begint met de meest rotte klusjes zul je altijd zien dat je dan net die bands die je erg graag wilt zien moet missen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ik heb nog nooit rot klusjes hoefen doen..., maar het eerste jaar werkte ik bijna 15 uur per dag..., toen heb ik echt geen band gezien.., das wel kut! maar nu werk ik alleen snacht 5 tot 8 uur... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |