|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Een tip: ga dat nooit met drie bands proberen te doen... veel gezeik en je eindigd nergens mee hahahahaha |
|
Ik zou het eerder eerst alleen voor je eigen band proberen.. Als de zaal dan hapt en de avond verder wil aankleden dan kun je je blik met connecties wel opentrekken... Wat ook een leuke tip is is als men jou band niet bekend genoeg vindt om publiek te trekken om dan proberen te regelen dat je in het voorprogramma van een bekende band kunt staan.. Werkt ook vrij aardig meestal.. |
|
Geweldige ondertitel heb je Judge (dat van die BC Rich, lol) |
|
quote: yeah! packages maken vind ik een goed plan, zo regel ik ook mn optredens. En zelf een beetje initiatief tonen daarmee, aan gasten voorstellen met een band om een vrijdagavondje vol te gaan spelen |
|
iemand package vormen met Judgement Day? |
|
tof! shit, hij heeft me NU al omgeluld Ik ga ff bespreken met de zuiperds van enfeeble, en dan hoor je het nog! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-04-2003 12:22] |
|
quote: mail me eens, zou ik zeggen, ben net jullie mp3 aan het luisteren en dat klinkt zeker niet verkeerd. |
|
woon je nog steeds in R'dam? |
|
quote: jepz |
|
kom 30 mei gezellig meezuipen in Den Haag Damnable en Boombaard zijn ook zeer de moeite waard! |
|
contacten hebben met andere bands en mensen die concerten regelen is volgens mij het meest effectief. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: weet nog niet of ik kan, moet ff kijken. Maar mail me ff over een eventuele package. |
|
ik ga die jongens van Slayer maar eens mailen of ze een package met mijn bandje willen vormen Serieus, als volgt kan je optredens regelen -Zaaltjes waar je wilt spelen spammen met jouw materiaal -Zorg dat je materiaal er professioneel uitziet/ klinkt. Liever 2 goede nummers op een promo dan 6 gare -Packages vormen met andere bands die in jouw straatje liggen -Veeel, heeeeeel veeel bellen met zaaltjes die jouw materiaal hebben ontvangen -Vriendjes in "de scene" maken |
|
vriendjes hebben/maken werkt volgens mij het beste |
|
quote: Ja ik wil wel een package vormen met jullie mail me ff |
|
Bellen tot je een ons weegt BLASTBEATS FOREVER |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 17-04-2003 18:04] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Altijd, mischien kunnen we een keer iets in de willeméén organiseren!! |
|
het bier van de andere bands opdrinken is wel heel leuk, maar je laat niet altijd een geweldige indruk achter. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: altijd wat bier achterover drukken voor laat op de avond! Oud Vuil. |
|
quote: Heb je daar veel ervaring mee airwolf??? Nou ja je laat dan op zijn minst EEN indruk achter, goeie die ga ik gebruiken!!! |
|
bedankt iedereen voor de tips, ik heb grofweg bij 36 zaaltjes een promo plus bio opgestuurd, en ik heb lopen bellen mailen en zeuren en ik krijg nu wel wat meer reacties!! Ik ben zelfs een beetje bang dat ik mezelf een beetje te veel heb uitgesloofd, veel zaaltjes nemen ons mee in de programering na de zomer, maar voor juni hebben we al twee optredens onder voorbehoud staan, ik heb het donkerbruine vermoeden dat we het drukker gaan krijgen dan dat eigenlijk gepland was... |
|
LOL Afbellen kan altijd (staat wel stom maar alla) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |