|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
De line-up voor 17 oktober is al compleet. De volgende avond zal in januari zijn. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: is dat relevant? 11.45: restate my assumptions |
|
tot op zekere hoogte No meat is sweater |
|
ja, een zekere hoogte ja 11.45: restate my assumptions |
|
Het schijnt dat Sathanas optredens zoekt. Meel die ik vandaag kreeg: any interest playing a shows with us in nov.? paul of SATHANAS. we are planning coming there for 2 weeks. for some shows. or try to organize small tour. Aangezien mijn band opgeheven is, heeft een andere band misschien belangstelling? Mail me maar, dan stuur ik het meeladres van die knakker. |
|
Ik heb denet op een DC++ hub een Pool gesproken over eventueel optredens ruilen. Maarrrrr dat is toch wel even wat anders dan met iemand hier in Nederland iets doen ofzo. Zijn hier dingen waar ik op moet letten of tips ofzo? Iemand ervaring? Ben ik te wantrouwig? Of te goedgelovig? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 02-04-2006 23:15] |
|
LOL, voor november 2005! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kenkker. |
|
Het ging over de maand november. edit: hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 02-04-2006 23:16] |
|
Dit was toch best wel een interessant topic. Best grappig dat ik tegenwoordig aan de andere kant van stroom aan het werk ben en dagelijks bedolven word onder de verzoeken. O ja, en ik herinner mijn grappige undersigntekst waar mcoenen aan refereert ook weer: De enige manier om een BC Rich gitaar goed te laten klinken is om hem van 10 hoog naar beneden te laten kletteren en de restanten ervan lekker in de open haard te laten knapperen |
|
Luitjes. Ik probeer een stel optredens in Nederland te regelen voor mijn band Cold Meat Society. We zijn in april '08 allemaal in Nederland dus praktisch is het goed en goedkoop te doen. Ik heb al een lading mailtjes naar programmeurs gestuurd maar ik heb weinig goede hoop. Heeft het zin voor xxx pleuro promo's te sturen of kan het beter of een andere boeg gooien? Boekingsbureautje regelen? Kappen want niemand is toch geïnteresseerd in zo'n onbekende buitenlandse band? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Moeilijk idd... Zorg dat je mogelijk geinterreseerden in je muziek add op myspace ofzo en als ze het cool vinden vragen of ze iets zouden kunnen betekenen door eens rond tekijken voor gigs. Verderf zou ik het niet weten, zo krijgen de meeste optredens binnen iig. Ik denk dat dit voor een gros van de zalen wel genoeg is, dan zijn er mischien een paar waar dan alsnog een promotje heen kan. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-10-2007 9:26] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hmm, een Myspace offensief is wellicht een goed idee. Thx! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Wat ik altijd doe is gewoon elke zaal die ik tegenkom op het net/die ik al ken gewoon een mailtje sturen met daarin het promo verhaal met wat links naar audio en video materuiaal, en een verzoekje waar een eventueel promo paketje heen kan. Dan na een week als ik nog niets gehoord heb er eens achteraan bellen, en een paar dagen later nog eens mailebn ter bevestiging, of om te vragen of ze al iets meer weten naar aanleiding van het telefonisch gesprek. En verder best veel forums in de gaten houden waar bands uitvallen, waar podia bands zoeken etc. Jullie kwamen uit finland he? Om hoeveel optredens gaat het? En wat voor stijl? Als het een beetje aansluit wil ik wel kijken wat ik voor elkaar krijg, en dan ruilen zeg maar, ik regel het hier, jullie daar. Mail me de bijzonderheden enzo maar even op het adres in mn profiel, kunnen we wel eens kijken wat er uit komt. Ik geef geen garanties he, ik wil het proberen, dat dat ff duidelijk is. |
|
Cool, mail sent! Het gaat om stoner/downer met vrouwenzang. Nummertjes zijn hier te horen http://www.myspace.com/coldmeatsociety In uitruil zouden wij wellicht wat kunnen regelen hier in Finland... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
maar dan mag je de vliegtickets fijn zelf betalen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Daar waren we al van uit gegaan, en ik denk hun ook. Heb je trouwens een mail adres, irritante klootzak? (tenminste, als jij die Jim bent die bij de GVH werkt..) |
|
ja, ik heb een mailadres maar ik kan je niet meer aan shows helpen bij de Goudvishal, daar de Goudvishal (dankzij de gemeente Arnhem) haar deuren vanaf 1 januari 2008 dicht gaat houden... dus ik regel er behalve Waking the Dead (dit jaar voor de laatste keer) helemaal niks meer......... sorry, kan je niet helpen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Jammer! Benzine & overtocht dokken we uiteraard zelf. We gaan sowieso naar Roadburn (als bezoeker) dus die kosten maken we toch. We verwachten verder ook echt niet quite te spelen hoor. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
idd, veel 'ruilen' met een band. weekendje die kant op, weekendje deze kant op. |
|
quote: Kut dat is al definitief? damn. |
|
quote: Hmzzz. De sluiting is dus helemaal definitief? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Niet voorkruipen Burzum. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |