|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: aaarrhgh dat zijn de betere kunstwerken |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
en erg mooi ook: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb echt heel weinig met schilderijen .. Ik geniet meer van mooie foto's ... |
|
Hej, man kruipt uit ei komt bekend voor.. zelf vind ik altijd portretten van Stalin het mooist And my marlboro light |
|
quote: Dat is omdat onze laaggebroekte tuinkabouter hem op zijn kamer had hangen. Die schilderijen van m met langgebeende paarden zijn ook extra ordinair vet! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: wow, deze meneer heeft echt mooie dingen gemaakt Blinded by Fear of Life... |
|
dit soort werken vind ik zo ontzettend geweldig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Rivendell door Ted Nasmith |
|
Ik vind de schilderijen van Dali altijd wel leuk om te zien De nieuwere kunstvormen vind ik overigens maar niks, zoals het Dadaisme, Cobra etc Whenever you have to parachute out of a tank..you're driving it al wrong |
|
quote: hehe ik heb een nieuw achtergrondje My madness, my sadness |
|
quote: dat is ook niet de bedoeling om het mooi te vinden, vooral dadaisme niet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: www.seempieces.com I Find That I Am Not There... |
|
die maakt idd tegekke dingen |
|
Escher .. ! |
|
quote: Nee ik weet ook wel dat het er is om te 'shockeren' en dat het zich afzet van de 'traditionele' kunst Maar ik zeg dat ik het niks vind, niet dat het niet mooi is (het is oerlelijk!!! ) Escher is overigens wel humor [Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-04-2003 12:38] Whenever you have to parachute out of a tank..you're driving it al wrong |
|
Escher en Brood zijn mijn helden! HEERSCHT |
|
Theodor Kittelsen Hakkespett, 1912 (Woodpecker) Theodor Kittelsen Scene fra Svartedauen, 1904 (The Black Death) Dit is een ets, mag ook wel toch? Piranesi Carceri (gevangenis} [Dit bericht is gewijzigd door Thyran op 18-04-2003 21:22] I welcome you to a world pitch black |
|
heeee.. is die bovenste niet van burzum cd? of heb ik het nu mis... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Het station van Perpignan van Dali, het enige van Dali dat de moeite waard is, maar een tof schilderij desalniettemin... Dit slaat nergens op. |
|
Kunst die je raakt heette het vorige topik. vol? Dit slaat nergens op. |
|
quote: volgens mij heb je het mis. No meat is sweater |
|
Homo's... DIT schilderij dus: Dit slaat nergens op. |
|
Ik vind Dali geen reet aan. Waarom is 'Het station van Perpignan' wel de moeite dan? (en ja, om het echt te bekijken zou ik eigenlijk langs moeten gaan in het Dali-museum waar het - neem ik aan - hangt, maar ik vind Dali geen reet aan) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |