|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
offtopic: Dwaal, wat is je emailadres? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Nickname, apestaartje, tkwsping.nl. |
|
thnx I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Foto van een schilderij dan? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Zoiets kan inderdaad mooi zijn. Zeker als je met contrasten e.d. begint te spelen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
erg mooi vind ik de schilderijen van Storm Thorgerson, hij heeft ook covers ontworpen voor o.a. Led Zeppelin, Black Sabbath, en mijn grote helden: Pink Floyd. nieuwe inlay van dark Side of the Moon werk voor BS |
|
10 mei ben ik in barcelona, m.a.w.: HET DALI-MUSEUM!!! Allen bekend met zijn meesterlijke werken neem ik aan? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Dat schilderij is enkel en alleen al de moeite omdat het 4 bij 4 is. (Da's groter dan mijn kamer) Maar het hangt in Keulen, en Dali Zuigt konten in de hel voor de rest. Fukkin' wannabe-symbolist, opflikkeren daarmee, jullie weten er NIX vanaf Dit slaat nergens op. |
|
Dali is een fantastisch schilder en iedereen die dit niet vind is een saaie morke ZO!!! Even serieus, het blijft natuurlijk een kwestie van mening maar ik vind het bijna onmogelijk te ontkennen dat Dali een groot schilderstalent en prachtig surrealistische fantasie had. Hij blijft lekker mijn favoriete schilder en daarmee uit. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |