IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : schilderijen Vorige pagina
Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-04-2003 9:03 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

offtopic: Dwaal, wat is je emailadres?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-04-2003 9:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nickname, apestaartje, tkwsping.nl.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-04-2003 10:02 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

thnx


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Lies
Usericon van Lies
Posted 24-04-2003 11:55 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 21:31 schreef Jenje het volgende:
Ik heb echt heel weinig met schilderijen ..

Ik geniet meer van mooie foto's ...

Ik ben ook niet altijd even zot van schilderijen. Langs de andere kant ben ik ook niet altijd even zot van foto's. Een combinatie van beide is altijd wel leuk, zoals Dave McKean dat wel 'ns doet bijvoorbeeld.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-04-2003 11:57 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Foto van een schilderij dan?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Lies
Usericon van Lies
Posted 24-04-2003 11:59 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Zoiets kan inderdaad mooi zijn. Zeker als je met contrasten e.d. begint te spelen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-04-2003 12:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

erg mooi vind ik de schilderijen van Storm Thorgerson, hij heeft ook covers ontworpen voor o.a. Led Zeppelin, Black Sabbath, en mijn grote helden: Pink Floyd.


nieuwe inlay van dark Side of the Moon

werk voor BS


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-04-2003 12:49 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

10 mei ben ik in barcelona, m.a.w.:

HET DALI-MUSEUM!!!

Allen bekend met zijn meesterlijke werken neem ik aan?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-04-2003 13:29 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 24 april 2003 7:33 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind Dali geen reet aan.

Waarom is 'Het station van Perpignan' wel de moeite dan? (en ja, om het echt te bekijken zou ik eigenlijk langs moeten gaan in het Dali-museum waar het - neem ik aan - hangt, maar ik vind Dali geen reet aan)


Dat schilderij is enkel en alleen al de moeite omdat het 4 bij 4 is. (Da's groter dan mijn kamer)

Maar het hangt in Keulen, en Dali Zuigt konten in de hel voor de rest. Fukkin' wannabe-symbolist, opflikkeren daarmee, jullie weten er NIX vanaf


Dit slaat nergens op.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-04-2003 16:38 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Dali is een fantastisch schilder en iedereen die dit niet vind is een saaie morke

ZO!!!

Even serieus, het blijft natuurlijk een kwestie van mening maar ik vind het bijna onmogelijk te ontkennen dat Dali een groot schilderstalent en prachtig surrealistische fantasie had.

Hij blijft lekker mijn favoriete schilder en daarmee uit.



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen