|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
über depressief is natuurlijk Cryptal Darkness (de stem en lyrics alleen al) My Dying Bride ANATHEMAAA'(...Alone) October Tide Katatonia Empyrium Radiohead Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik zou zeggen Direct Connect, eigenlijk. Ik vind DIJ wel goed, maar ook een beetje overschat. Ècht deprimerend vind ik Sol Invictus, daarvan komen dus de tranen in mijn ogen. Is ook van die neo-folk, maar dan met de focus op het oude Europa, en wat er allemaal verloren is gegaan... en zooo gevoelig . |
|
quote: Jippie, ik ben niet alleen! XnegativeX, geen idee waar je dat kan downloaden..sorry [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 23-09-2002 20:28] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dat lied van My dying bride is volgens mij "for my fallen angel" en is zo ongelooflijk mooi, echt zalig, maar zeeer triestig . Dunkelheit is inderdaad een superdeprimerend lied, maar een van de allerdepresiefste nummers vind ik "To my unfading sorrow" van Paragon of beauty This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote: Is sol invictus de groep? want dat ken ik blijkbaar niet. Noppe |
|
Hmmm... Anathema, als ik dat opzet heb ik het pas helemaal zitten!! |
|
Sol Invictus is (was, ik geloof dat Tony Wakeford ermee gekapt was) idd één van die neo-folk groepen. Het is in feite een behoorlijk incestueus clubje mensen, namen die ik ken zijn Douglas P. (vooral Death In June), David Tibet (vooral Current 93), Tony Wakeford (vooral Sol Invictus), Boyd Rice (vooral NON), Albin Julius (vooral The Moon Lay Hidden Beneath A Cloud + Der Blutharsch), Steven Stapleton (Nurse With Wound geloof ik), en er zijn er meer. En ze zitten allemaal bij elkaar in bandjes, de hele tijd door, en alles loopt in elkaar over . Vooral Sol Invictus is ont-zet-tend deprimerend. |
|
quote: Sol invictus is inderdaad erg mooi en deprimerend. Ik wilde nog 1 band aan dit groepje toevoegen Ordo Rosarius equilibro, ook uiterest deprimerend You will never have, what i never had. |
|
Hmm.... ik heb Sol Invictus en Ordo Equilibrio nog es live kunnen bewonderen... saai zeg!! Da's echt eerder geschikt voor op n CD'tje.... Maar depressief???? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-09-2002 23:12] |
|
quote: LOL Dit lees ik nu pas hahaha. Faas komt hier geloof ik al lang niet meer... Wat ik ook graag luister als ik me kut voel : Avenged Sevenfold(staat net op). Wow! Aangrijpende metalcore! |
|
DEZE cd brengt mij in depressie ... nog maar 1 nummer en Wilfred ligt intranen ... let op (cd= Dimmu Borgir - Spiritual black dimension ... huidige nummer: The insight and the catharsis ......) |
|
"HET" nummer is gekomen en Wilfred ligt in tranen ... godver ... zelfs bijna een jaar nadat het uit is kunnen sommige dingen zo'n pijn doen ............. |
|
quote: inderdaad, mijn moeder vond sol invictus vrij vrolijk toen ze het een keer hoorde daar snap ik dus ook de ballen van... |
|
Mijn laaste nieuwe depressieve muziek ontdekking -> The Old Dead Tree |
|
Katatonia - Alles My Dying Bride - Like Gods of the Sun/Angel and the Dark River Burzum - Alle black metal albums Anathema - Alternative 4/Judgement Type O Negative - October Rust/ World Coming Down Moonspell - Sin/Pecado Paradise Lost - Icon one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
icon heb ik ook, op mp3 uiteraard. Vind het niks "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik vind het echt een wereldplaat, afwisselend, en super goede teksten one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Metallica - Black Album, dat vind ik een depressieve plaat |
|
quote: hehe, idd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ja, de ene keer is het saai en de andere keer supersaai. Wel afwisseld "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: nee niet op die manier , meer omdat er wat persoonlijke herrineringen aan vast zitten, beetje jammer, anders had ik weer een album gevonden om de grond in te trappen |
|
Dit is niet helemaal conventioneel maar toch. Check de teksten van de hardcore band Give up the ghost (vroeger American nightmare): http://www.plyrics.com/a/americannightmare.html I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:ja en amen |
|
Je maakt vast veel mensen blij als je ook nog es zegt waar |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |