IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Depressie Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-09-2002 20:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Iemand enig idee waar ik een paar nummers van Death in June en The godmachine kan downen?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-09-2002 20:26 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

über depressief is natuurlijk Cryptal Darkness (de stem en lyrics alleen al)
My Dying Bride
ANATHEMAAA'(...Alone)
October Tide
Katatonia
Empyrium
Radiohead





Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-09-2002 20:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik zou zeggen Direct Connect, eigenlijk.

Ik vind DIJ wel goed, maar ook een beetje overschat.

Ècht deprimerend vind ik Sol Invictus, daarvan komen dus de tranen in mijn ogen. Is ook van die neo-folk, maar dan met de focus op het oude Europa, en wat er allemaal verloren is gegaan... en zooo gevoelig .


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 23-09-2002 20:28 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 23 september 2002 20:19 schreef Inside-Lie het volgende:
Schijnen nog mensen The God Machine te kennen ook
Ge-wel-dig !!


Jippie, ik ben niet alleen!

XnegativeX, geen idee waar je dat kan downloaden..sorry

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 23-09-2002 20:28]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Surt
Duke of Niflheim
Usericon van Surt
Posted 23-09-2002 20:37 by Surt Wijzig reactieProfiel van SurtQuote dit berichthttp://www.geocities.com/nimmerlandhomepage

quote:
Op 23 september 2002 20:14 schreef attila_de_hun het volgende:
het meest depri nummer dat ik ken is van "my dying bride". ik ken effe niet op de title komen maar het is het op een na laatste nummer van "like gods of the sun". dat keyboard nummertje met verder alleen zang. bij dat nummer kan ik alleen maar aan stervende familiedleden en nog andere niet leuke dingen denken. verder vind ik dunkelheit van burzum ook vreselijk deprimerend.


Dat lied van My dying bride is volgens mij "for my fallen angel" en is zo ongelooflijk mooi, echt zalig, maar zeeer triestig . Dunkelheit is inderdaad een superdeprimerend lied, maar een van de allerdepresiefste nummers vind ik "To my unfading sorrow" van Paragon of beauty


This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 23-09-2002 21:22 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 20:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik zou zeggen Direct Connect, eigenlijk.

Ik vind DIJ wel goed, maar ook een beetje overschat.

Ècht deprimerend vind ik Sol Invictus, daarvan komen dus de tranen in mijn ogen. Is ook van die neo-folk, maar dan met de focus op het oude Europa, en wat er allemaal verloren is gegaan... en zooo gevoelig .


Is sol invictus de groep? want dat ken ik blijkbaar niet.


Noppe


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-09-2002 21:27 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hmmm... Anathema, als ik dat opzet heb ik het pas helemaal zitten!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-09-2002 21:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sol Invictus is (was, ik geloof dat Tony Wakeford ermee gekapt was) idd één van die neo-folk groepen. Het is in feite een behoorlijk incestueus clubje mensen, namen die ik ken zijn Douglas P. (vooral Death In June), David Tibet (vooral Current 93), Tony Wakeford (vooral Sol Invictus), Boyd Rice (vooral NON), Albin Julius (vooral The Moon Lay Hidden Beneath A Cloud + Der Blutharsch), Steven Stapleton (Nurse With Wound geloof ik), en er zijn er meer. En ze zitten allemaal bij elkaar in bandjes, de hele tijd door, en alles loopt in elkaar over . Vooral Sol Invictus is ont-zet-tend deprimerend.


Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 23-09-2002 22:59 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 21:28 schreef Dwaallicht het volgende:
Sol Invictus is (was, ik geloof dat Tony Wakeford ermee gekapt was) idd één van die neo-folk groepen. Het is in feite een behoorlijk incestueus clubje mensen, namen die ik ken zijn Douglas P. (vooral Death In June), David Tibet (vooral Current 93), Tony Wakeford (vooral Sol Invictus), Boyd Rice (vooral NON), Albin Julius (vooral The Moon Lay Hidden Beneath A Cloud + Der Blutharsch), Steven Stapleton (Nurse With Wound geloof ik), en er zijn er meer. En ze zitten allemaal bij elkaar in bandjes, de hele tijd door, en alles loopt in elkaar over . Vooral Sol Invictus is ont-zet-tend deprimerend.


Sol invictus is inderdaad erg mooi en deprimerend. Ik wilde nog 1 band aan dit groepje toevoegen

Ordo Rosarius equilibro, ook uiterest deprimerend


You will never have, what i never had.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-09-2002 23:11 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hmm.... ik heb Sol Invictus en Ordo Equilibrio nog es live kunnen bewonderen... saai zeg!! Da's echt eerder geschikt voor op n CD'tje.... Maar depressief????

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-09-2002 23:12]


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 29-12-2002 1:19 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2001 22:57 schreef Faas Ripsnaas het volgende:
Ha, McDoom is glamrocker?

Wasted times = skid row

WE ARE THE YOUTH GONE WILD!!!

LOL

Dit lees ik nu pas hahaha. Faas komt hier geloof ik al lang niet meer...
Wat ik ook graag luister als ik me kut voel : Avenged Sevenfold(staat net op).
Wow! Aangrijpende metalcore!


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 29-12-2002 1:31 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

DEZE cd brengt mij in depressie ... nog maar 1 nummer en Wilfred ligt intranen ... let op (cd= Dimmu Borgir - Spiritual black dimension ... huidige nummer: The insight and the catharsis ......)



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 29-12-2002 1:42 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

"HET" nummer is gekomen en Wilfred ligt in tranen ... godver ... zelfs bijna een jaar nadat het uit is kunnen sommige dingen zo'n pijn doen .............



NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 22-04-2003 23:12 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 20:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik zou zeggen Direct Connect, eigenlijk.

Ik vind DIJ wel goed, maar ook een beetje overschat.

Ècht deprimerend vind ik Sol Invictus, daarvan komen dus de tranen in mijn ogen. Is ook van die neo-folk, maar dan met de focus op het oude Europa, en wat er allemaal verloren is gegaan... en zooo gevoelig .


inderdaad, mijn moeder vond sol invictus vrij vrolijk toen ze het een keer hoorde daar snap ik dus ook de ballen van...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-04-2003 23:14 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Mijn laaste nieuwe depressieve muziek ontdekking -> The Old Dead Tree


Sater
Usericon van Sater
Posted 22-04-2003 23:23 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Katatonia - Alles
My Dying Bride - Like Gods of the Sun/Angel and the Dark River
Burzum - Alle black metal albums
Anathema - Alternative 4/Judgement
Type O Negative - October Rust/ World Coming Down
Moonspell - Sin/Pecado
Paradise Lost - Icon


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-04-2003 23:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

icon heb ik ook, op mp3 uiteraard. Vind het niks


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sater
Usericon van Sater
Posted 22-04-2003 23:27 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ik vind het echt een wereldplaat, afwisselend, en super goede teksten


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-04-2003 23:28 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Metallica - Black Album, dat vind ik een depressieve plaat


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-04-2003 23:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 23:28 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Metallica - Black Album, dat vind ik een depressieve plaat


hehe, idd


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-04-2003 23:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 23:27 schreef Sater het volgende:
ik vind het echt een wereldplaat, afwisselend, en super goede teksten


ja, de ene keer is het saai en de andere keer supersaai. Wel afwisseld


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-04-2003 23:30 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 23:29 schreef 0Tolerence het volgende:
hehe, idd


nee niet op die manier , meer omdat er wat persoonlijke herrineringen aan vast zitten, beetje jammer, anders had ik weer een album gevonden om de grond in te trappen


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-04-2003 23:36 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dit is niet helemaal conventioneel maar toch. Check de teksten van de hardcore band Give up the ghost (vroeger American nightmare):

http://www.plyrics.com/a/americannightmare.html


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-04-2003 23:37 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 20:23 schreef XnegativeX het volgende:
Iemand enig idee waar ik een paar nummers van Death in June en The godmachine kan downen?
ja en amen


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-04-2003 23:38 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Je maakt vast veel mensen blij als je ook nog es zegt waar


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen