|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, hij heeft molestor en intestterror hard genaaid Trieste gast |
|
Ik zie hier op ZM nu al een stuk of 10gebruikers met een Anti-Graf icoontje.. waarom is iedereen dan zo blij hem weer terug te zien? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Maarr... Nu hebben jullie een hele blasfemiese website, en dat voor weinig! En... Het gastenboek doet het ook nu! Dit slaat nergens op. |
|
dat is idd nogal debiel Trieste gast |
|
quote: Dat vroeg ik mij dus ook af I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Maar mensen toch! Zien jullie niet dat hij het heel moeilijk heeft? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: thnx! heb je trouwens van onze bassiste het nieuwe logo gekregen? Die was wat minder korrelig. en als we een keer bij jou in de buurt spelen, krijg je bier Trieste gast |
|
quote: omdat het meelopers zonder mening zijn |
|
quote: nee, en dat neemt niet weg dat ik nog steeds wil weten hoe het zit! roddels/roddels/roddels komaaaarrrrrr the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: RRRRODDDDELSSSSSS!!!! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Omdat gedumpte mensen populair zijn. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Omdat iedereen nu opeens weer hoop heeft dat hij/zij zijn/haar cd's nog ontvangt. |
|
quote: Nou, daar heb ik nooit wat van gemerkt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: iedereen heeft het wel eens moeilijk, zal ik ook eens een topic openen alsk me kut voel? Je moeder. |
|
ja! |
|
quote: wat denk je zelf? Je moeder. |
|
quote: niet Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
verhelderend Je moeder. |
|
quote: Kon je mijn sarcasme dan echt niet bespeuren? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ja, en jij die van mij? en vind het wederom een slappe reden om je afspraken niet na te komen, maak dan geen afspraken als je het moeilijk hebt en je weet dat het je niet gaat lukken [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-04-2003 17:28] Je moeder. |
|
ojee, inside lie weer terug, zal hij binnenkort wel op 1 staan qua posts. Oud Vuil. |
|
Hoi. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Joh, zou het kunnen dat de problemen begonnen NAdat hij de afspraken had gemaakt? Zenial |
|
quote: Sorry hoor, maar het modbeleid is in deze kwestie gewoonweg inconsequent. Dat is het enige wat ik duidelijk wilde maken. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 17-04-2003 17:55] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |