|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hoi il |
|
quote: Modbeleid is Immer inconsequent. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Euh? Ik moet m'n mond houden omdat jij iets verwacht? Zenial |
|
Jongens, jongens, het flame-topic is ergens anders. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tsss, inside-lie is weer terug hoor Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik hoop dat het nu beter zal gaan met graf-records I welcome you to a world pitch black |
|
11.45: restate my assumptions |
|
welkom terug Felix! (kspreek je wel weer op MSN) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Best vervelend allemaal, maar je bent tenminste terug. |
|
Welcome back "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik had ook "bek houe sukkel" kunnen zeggen, maar dat doe ik toch niet? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Populariteit is nogal vluchtig. Misschien is het onopgemerkt aan je voorbijgegaan. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: effe off topic; jou vorige icoontje was toch miljoen keer zo cool. dus terug ermee wat mij betreft! |
|
quote: je maakt me niet wijs dat alles zo spontaan is gegaan, ondanks een relatiebeuk Je moeder. |
|
En waarom mag er niet naar zn oplichterpraktijken gevraagd worden? Omdat meneer een beetje zielig is? wel boe-hoe I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Nou, ben benieuwd of mijn bestelling er nu dan eindelijk aan gaat komen, want dat duurt nu wel erg lang. Inside-Lie mail me effe!!! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:wie wat waar hoe is er opgelicht dan Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
zoek grafrecords topic maar op, ergens paar pagina's terug met slotje Je moeder. |
|
quote: Da's wel een beetje niet goed opgelet van Firefox... Kijk maar eens na, halve forum is zo dom geweest dingen te bestellen bij mijnheer leugen. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Of cd's naar hem op te sturen... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Of wat dan ook... Hoe dan ook, erg jammer allemaal, en ik zou het naief vinden als men nu verwachtte plots wel zijn dingen te krijgen. Maar misschien moet er via andere wegen kontakt gezocht worden met deze jongen.. Wie kent hem IRL? Dit slaat nergens op. |
|
ZM - Knokploeg Inside-Lie: Ga je die cd's nou nog opsturen? of heb je echt overal schijt aan, maar straks wel een knuppel in je nek? Ik heb gelukkig niets besteld. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-04-2003 22:10] |
|
Net even gelezen, t is een vergeetachtig figuur geloof ik, blij dta ik niet in zijn schoenen sta (ik ben ook vergeet achtig) en dan word je meteen voor oplichter uitgemaakt al weet ik niet hoelang iedereen al wacht natuurlijk. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Inside-lie is zich hier nu echt wel van bewust, dat kan je van me aannemen. Wat voor actie hij hier op heeft ondernomen weet ik niet en is ook zijn zaak. Ik hoop dat jullie de cd's snel krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 17-04-2003 22:54] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |