|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hier ben ik het ook wel mee eens Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Macabre "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wees tevreden met wat je hebt. |
|
quote: Dit moet je me toch eens uitleggen. Wat is in jou optiek nu-metal? Alle muziek die jij niet goed vindt? Ik heb de laatste IF niet gehoord maar ik vind de laatste Soilwork in de verste verten niet op een Korn of een Slipknot lijken. Alleen omdat ze wat melodieuser en makkelijker te verteren is maakt het nog geen nu-metal. Of het een evolutie is die ten goede is van de muziek is een kwestie van smaak. En over smaak valt te twisten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
is twisten geen dans? Let's twist agian. Yeah. |
|
quote: Volgens mij bestempelen ze gewoon elke metalband die meerdere stromingen met elkaar combineert, en waarvan ze niet zo een-twee-drie weten wat 't is, als nu-metal. Nogal dom, maar dat ie zelfs beide met een lange ij schrijft verklaart al een hoop |
|
/me vind soilwork gaaf! Alhoewel ik Predator's portrait denk ik het best vind. |
|
Awel, ik vind Soilwork echt enorm goed.. Ik heb al hun cd's en ik vind ze van hun eerste tot hun laatste cd gewoon goed. Punt. De laatste moet voor niks onder doen voor het oudere werk. Ok ja, er staan wat rustigere nummers op, zoals Departure Plan, maar da's zo'n knap en doorvoeld nummer. Ik vind het gewoon chique dat ze dat op die cd hebben durven zetten.. Het vergt weinig 'guts' om jezelf gewoon altijd te herhalen. En er staan nog wel degelijk stevige nummers op, zoals de titeltrack Figure Number Five.. Meer wat dattem.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik vind soilwork heel gaaf soilwork heerscht Metal heerst |
|
Figure number five vindt ik net zo goed als de eerste albums. Lekker melodieus en hard! |
|
Daar sluit ik me volledig bij aan. Soilwork is een mooie harde band waar je uren naar kunt luisteren....EN IK GA ZE LIVE ZIEN BIJ CoB Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik ook!!!! |
|
ben nu NBC aan het draaien! |
|
Mooi, het schijnt dat er veel ZM´ers heengaan. Kan niet wachten. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik vind die nieuwe van Soilwork echt een klote cd!Het beukt gewoon niet, en ik moest zelfs even aan slipknot denken toen ik 'm voor het eerst hoorde. Ik vond the chainheart machine een geniale cd en het is nog steeds een van m'n lievelings cd's aller tijden, maar sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan met Soilwork, met die laatste dus als dieptepunt! Erg jammer. Fall like an angel, rise like the devil |
|
Ik heb alleen Natural Born Chaos van Soilwork, maar dat vind ik echt een prachtcd, dus ik denk dat ik die nieuwe cd ook maar snel ga aanschaffen. |
|
Ben (nog) niet echt onder de indruk van deze band, vindt het iets te gepolijst klinken en te modern. Dat is niet hetgeen waar ik van houdt in de metal. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: mij 2 wuust robuust |
|
Zo leuk ist nou ook weer niet. Life doesn't get much better than this! |
|
Soilwork is hard aan de weg aan het timmeren en ik denk zeker dat ze het verdiend hebben... Wil me wat meer in de band gaan verdiepen.. Kan iemand me vertellen wat de beste cd tot nu toe van deze band is? Hun laatste heeft in ieder geval goeie punten gescoord bij de Aardschok! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Kut. Waardeloze band. Wel goede muzikanten maar absoluut niet mijn stijl. |
|
nou daar heb ik dus niets aan.... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: nee, sorry maar ik kan jou helaas niet helpen. Ik denk dat ik een van hun eerste cd's nog het beste zou vinden omdat die wat harder zijn. Maar in de aardschok zijn ze helemaal lyrisch over de nieuwste en de laagste score is 79 punten. dat is dus heel goed en bewijst dat de nieuwe aanslaat bij een brede range aan metalliefhebbers (behalve mij dan) |
|
Ik sluit me bij Atilla aan ik hou er ook niet van, heb ze twee keer live gezien en ze werden totaal annihilated door annihilator (en nevermore) Sorry overgewaardeerd IMO! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |