|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ze werden van heel thrashy steeds melodieuzer, en bij de cd's a predator's portrait en natural born chaos pikte ze naar mijn mening ook nog wat death metal invloeden mee. Vooral natural born chaos vind ik eigenlijk gewoon een gothenburg death cd. Steelbath suicide en The chainheart machine zijn nog wel echte thrashers... de nieuwste is wat te vergelijke met de nieuwste van In Flames... nog melodieuzer als de andere gothenburg cd's, maar de brute stukken die erin zitten zijn ook heel erg bruut... Ik vind Natural Born Chaos nog steeds de beste cd van ze Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
2 keer live gezien, schopt aardig hard, zou er geen cd van kopen. |
|
geweldige band Ik ga ze van de zomer nog 2 keer zien |
|
WAAR, WANEER? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
iig op rock hard!!!! |
|
juist de nieuwe in flames beluisterd na natural born chaos... soilwork wint toch wel op alle vlak |
|
Heb ze vorige maand in Japan gezien (3 shows) SUPER vet! |
|
Gave band inderdaad, voige keer (in de Bosuil?) moeten missen |
|
quote: Same here Maar ik ga ze weer zien in Finland (Tuska) [Dit bericht is gewijzigd door Gtranquillity op 10-06-2004 12:12] |
|
Heeft iemand 'Stabbing the drama' al gehoord? Ik las alleen de negatieve recensie op vampire magazine en natuurlijk de lelijke cover... Ik zit gebrand op andere meningen |
|
Heb de promo ergens gedownload om alvast effe te luisteren, maar ik vind hem erg vet klinken! Goeie productie en pakkende nummers, erg vet! |
|
Het schijnt dat er 2 harde 'vroegah' nummers op staan, welke zijn dat? *zet soulseek aan * |
|
Pff, daar moet ik je het antwoord schuldig op blijven, eerste indruk was in elk geval erg positief |
|
Ik heb wat van de nieuwe cd gehoord ('One with the Flies') en dat beviel me wel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
de cd viel mij ook wat tegen...weinig pakkende songs... |
|
quote: quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Vind ik ook, op het eerste gehoor klinkt het erg indrukwekkend (vette productie!), maar de nummers boeien simpelweg niet/minder.. |
|
quote: Heb ik vaker gehoord, op VM is ie ook niet bijster goed ontvangen. Persoonlijk kan ik er niks zinnigs over zeggen, daarvoor boeit mij Soilwork te weinig. Zitten bij mij in het bakje zoals In Flames. Vroegah zeer uitstekend, nu zijn ze mijn tijd niet waard. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
ben wel benieuwd ken t pas sinds dit jaar eigenlijk... net als nevermore is dit een band waarvan ik de cd kocht omdat de hoes me erg boeide... wederom een erg okeeje aanschaf die nieuwe ga ik binnenkort ook maar even halen denk ik In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Welke hoes was dat? Ik neem aan dat het die van Natural Born Chaos was (Travis Smith ) want de andere hoezen waren zo.. nietszeggend |
|
uhuh en van nevermore was t dead heart.. travis smith is dan ook een van mn grotere inspiratiebronnen mike bohatch is ook zon kerel waardoor ik cd's heb aangeschaft omdat ik de hoes erg lekker vond/vind In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Same here, maar dan met Mattias Norén (Ayreon, Evergrey, Into Eternity enz) |
|
das er idd ook zo een... ik voel een nieuw topic In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
*zoekfunctie* |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |