|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit kwam ik toevallig tegen, het is een Nederlandse mailorder en ze hebben een hele zooi met zeldzame artikelen waar ze ook flink wat voor vragen. Iemand ervaring met deze mailorder? http://www.metalprovider.com/rivendellrecords/main.html I welcome you to a world pitch black |
|
MZ. 412 - "Nordik Battle Signs" 25 EURO WAT? zoveel???? |
|
Tof spul, maar BELACHELIJK duur Ik, Wil Schuurman |
|
Jeps, echt belachelijk geprijsd. 40 euro voor een Gospel of the Horns 7" !! Flikker op zeg! 15 euro voor een mini cd van denial of god? Die heeft de mighty iron pegasus voor 5 euro liggen!! Ik HAAT dit soort distro's / labels Ik, Wil Schuurman |
|
Burzum - "Det Som Engang Var" 20 EURO ??? I welcome you to a world pitch black |
|
Ik kan er echt niet over uit. Wat een mongolen distro. Dimmu Borgir EP, 150 euro Fluisterwoud demo, 20 euro Dit soort praktijken moeten eens ophouden. Maar goed, ze worden in stand gehouden omdat mensen die bedragen ervoor uitgeven. Maar goed, het word vast niet op prijs gesteld als ik dit joden-praktijken noem. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Zou ie nog iets verdienen op zijn prijzen ?? Weer zo'n E-bay handelaartje dat denkt rijk te worden BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Heb jij mijn mailtje nog gezien toevallig? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wat onwijs duur! kut mailorder. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 17-04-2003 18:57] |
|
Ik vind dat er op elk forum gewaarschuwd moet worden tegen deze distro. Mail ook even naar iedereen in je adressenboek etc. Dit kan echt niet, dit MOET verdwijnen!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Season of Mist heeft em nog. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Naja.. over rip offs gesproken.. Herinneren jullie je dat verhaal van Fallen Angel nog die mij 25 euro zou overmaken, zo'n maand of 3 geleden. Het is nog steeds niet binnen godverdomme !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Oh, hij is vast nog wel bij meer distro's te verkrijgen. Maar ik wou eerst even kijken of jij um had. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 17-04-2003 19:00] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hell yeah! Boycotten die distro! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Is dat nog steeds niet gebeurt ?? En hij/zij voelde zich nog zo aangesproken, tsjonge tsjonge zeg !! Waar moet dat heen met deze wereld BLASTBEATS FOREVER |
|
Jeps, echt belachelijk inderdaad Ik, Wil Schuurman |
|
WAt een gaye naam voor een mailorder ook. het is al erg genoeg dat zoveel kutbands namen uit LOTR rippen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hoezo tyfus duur? helheim demo 40 euro? keep of kallisan demo 20 euro of zo. rotting christ single 35 euro?! deze items kan je makkelijk voor 5 tot 6 keer goedkoper krijgen! |
|
nou zeg is idd wel een beetje errug duur |
|
zullen altijd genoeg gekken zijn die er in trappen (maar als je zo dom ben verdien je het ook) My madness, my sadness |
|
Wat een idiote prijzen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ze hebben inderdaad wel leuke spullen, alleen de prijzen zijn wat (erg) hoog. Typisch geval van Beetje Jammer. |
|
de "zeldzame" artikelen zijn echt belachelijk duur, maar de "normale" cd's zijn wel aardig geprijsd. |
|
ik vind de normale cd's juist goedkoop. |
|
Sorry, maar ook de normale cd's zijn best prijzig. Ze zijn nog altijd duurder als Displeased. Maar goed, ik heb na wat speur werk toch wat leuke items gevonden en besteld. - Heidenland - "Triomftocht voor de Glorie van Wodan" (demo) 7 EURO - Anthropolatri - "V Svete Kostrov" (demo) 5 EURO - Night Conquers Day - "The First Snowfall" 7 EURO - Old Morgul - "The Keys of New Realm" (demo) 5 EURO - Stille Volk - "Ex-Uvie" 8 EURO - Uruk-Hai - "Elbenwald" (demo) 5 EURO Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |