IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Rivendell Records Mailorder Vorige pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-04-2003 16:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Ulver/Mysticum - "Split" (7-Inch EP) (Necromantic Gallery 002) 150 EURO

...

Je moeder.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-04-2003 16:17 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Heidenland demo?

Is die niet al eeuwig gewoon niet meer verkrijgbaar?

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 18-04-2003 20:42 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 16:17 schreef Slechtheid het volgende:
Heidenland demo?

Hij heeft er dan waarschijnlijk ook maar 1. Zal wel tweede hands zijn denk ik zo. Hoop in ieder geval dat ik die snel binnen heb. Zodra het pakket binnen is, zal ik jullie laten weten of die gast een beetje goede spullen levert.
Hoewel ik niet van plan erg veel meer van hem te kopen, want dat kost te veel (150 euro voor Ulver/Mysticum )

Op je knie en pijp voor genade!

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 23-04-2003 16:08 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 16:17 schreef Slechtheid het volgende:
Heidenland demo?

Ik heb hem op Waking the Dead gekocht, de laatste keer. Was 5 euro geloof ik.

Hij heerscht

Nachtvorst
Usericon van Nachtvorst
Posted 24-04-2003 12:58 by Nachtvorst Wijzig reactieProfiel van NachtvorstQuote dit berichthttp://www.geocities.com/haatstrijd en www.geocities.com/staalhart

De heidenland demo is pas net uitverkocht. Kaladruna had de laatste exemplaren en die verkocht ze voor de normale prijs.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 24-04-2003 13:43 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 12:58 schreef Nachtvorst het volgende:
De heidenland demo is pas net uitverkocht. Kaladruna had de laatste exemplaren en die verkocht ze voor de normale prijs.

En die allerlaatste van Kaladruna heb ik dus.

Ze hebben niet zoveel spullen maar ze zijn erg betrouwbaar (denk ik) en erg goedkoop.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 24-04-2003 15:30 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Iemand nog een adresje van een distro die wel schappelijke prijzen hanteerd?

Pritt kills the Brazilian glue-scene

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-04-2003 15:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

de rest..?

Je moeder.

Moordlustige Hamster
Posted 24-04-2003 15:40 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 15:30 schreef Vomitory het volgende:
Iemand nog een adresje van een distro die wel schappelijke prijzen hanteerd?

Nordstorm is niet duur

Occultux Sathanas
Submit to Selfdestrucion
Usericon van Occultux Sathanas
Posted 24-04-2003 16:04 by Occultux Sathanas Wijzig reactieProfiel van Occultux SathanasQuote dit berichthttp://occultuxsathanas.cjb.net

En arckanum stuff hebben ze niet

occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 24-04-2003 22:59 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 15:40 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Nordstorm is niet duur

Inderdaad!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 25-04-2003 15:07 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 22:59 schreef JuronymouS het volgende:
Inderdaad!

Jeroen, mail Vuig of mij even het adres van deze distro ajb.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 26-04-2003 10:55 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Iemand heeft al contact met mij gezocht via email voor het adres van Rivendell. Toen de site net online kwam en iedereen er alleen nog maar over zeurde, toen stond zijn adres nog gewoon op de openingspagina van de site. Blijkbaar heeft hij al wat klachten gehad en vond hij het verstandig om z'n adres te verwijderen. Als jullie het niet erg vinden, dan wacht ik tot mijn bestelling binnen is, voordat hij een "ongeluk" krijgt

PS: Wie is die iemand die contact met mij heeft gezocht via de mail, voor het adres van die Rivendell figuur? Was ondertekend met "roemruchte wolf" en hij zou me wel aan twee demo's van .... (ben de naam kwijt) helpen voor de moeite?

[Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 26-04-2003 10:57]

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 26-04-2003 19:09 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Kijk uit hoor, anders knuppelen we jou ook!

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 26-04-2003 22:24 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

*schijt in z'n broek smiley*

Moordlustige Hamster
Posted 19-04-2004 22:30 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Is (behalve dan de prijzen) dit wel een goede, betrouwbare mailorder?
Zie er toch wel wat leuk spul tussen staan voor niet zulke hoge prijzen.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-04-2004 22:44 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Wat maakt het uit. Het is vast een of andere homo die zijn eigen collectie voor joodse prijzen verkoopt om vervolgens met de opbrengst een paar kut-releases te doen of er een nieuwe auto van te kopen.
Support dit soort mensen toch gewoon niet!!!!

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-04-2004 9:33 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Volgens mij is die site al sinds het begin van dit topic niet meer ge-update. Ik kan me wel herrinneren dat ik er toen twee satyricon cd's en een dodheimsgard cd heb gekocht, ging allemaal wel goed dacht ik.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 20-04-2004 10:11 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 9:33 schreef Aeolus het volgende:
Volgens mij is die site al sinds het begin van dit topic niet meer ge-update. Ik kan me wel herrinneren dat ik er toen twee satyricon cd's en een dodheimsgard cd heb gekocht, ging allemaal wel goed dacht ik.

De site is inderdaad niet meer bijgewerkt sinds het begin van de site. Volgens mij wordt de distro ook niet meer bijgehouden. Wil er af en toe nog wel eens kijken, omdat het mij des tijds toch wat aardige dingen heeft opgeleverd (zoals de Heidenland demo). En het heeft me twee Lultus tapes opgeleverd omdat ik zo vriendelijk was om de adresgegevens van de eigenaar aan een bepaald persoon door te sluizen.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com