|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ulver/Mysticum - "Split" (7-Inch EP) (Necromantic Gallery 002) 150 EURO ... Je moeder. |
|
Heidenland demo? Is die niet al eeuwig gewoon niet meer verkrijgbaar? |
|
quote: Ik heb hem op Waking the Dead gekocht, de laatste keer. Was 5 euro geloof ik. Hij heerscht |
|
De heidenland demo is pas net uitverkocht. Kaladruna had de laatste exemplaren en die verkocht ze voor de normale prijs. |
|
quote: En die allerlaatste van Kaladruna heb ik dus. Ze hebben niet zoveel spullen maar ze zijn erg betrouwbaar (denk ik) en erg goedkoop. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Iemand nog een adresje van een distro die wel schappelijke prijzen hanteerd? Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
de rest..? Je moeder. |
|
quote: Nordstorm is niet duur |
|
En arckanum stuff hebben ze niet occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Inderdaad! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Jeroen, mail Vuig of mij even het adres van deze distro ajb. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Iemand heeft al contact met mij gezocht via email voor het adres van Rivendell. Toen de site net online kwam en iedereen er alleen nog maar over zeurde, toen stond zijn adres nog gewoon op de openingspagina van de site. Blijkbaar heeft hij al wat klachten gehad en vond hij het verstandig om z'n adres te verwijderen. Als jullie het niet erg vinden, dan wacht ik tot mijn bestelling binnen is, voordat hij een "ongeluk" krijgt PS: Wie is die iemand die contact met mij heeft gezocht via de mail, voor het adres van die Rivendell figuur? Was ondertekend met "roemruchte wolf" en hij zou me wel aan twee demo's van .... (ben de naam kwijt) helpen voor de moeite? [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 26-04-2003 10:57] Op je knie en pijp voor genade! |
|
Kijk uit hoor, anders knuppelen we jou ook! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
*schijt in z'n broek smiley* Op je knie en pijp voor genade! |
|
Is (behalve dan de prijzen) dit wel een goede, betrouwbare mailorder? Zie er toch wel wat leuk spul tussen staan voor niet zulke hoge prijzen. |
|
Wat maakt het uit. Het is vast een of andere homo die zijn eigen collectie voor joodse prijzen verkoopt om vervolgens met de opbrengst een paar kut-releases te doen of er een nieuwe auto van te kopen. Support dit soort mensen toch gewoon niet!!!! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Volgens mij is die site al sinds het begin van dit topic niet meer ge-update. Ik kan me wel herrinneren dat ik er toen twee satyricon cd's en een dodheimsgard cd heb gekocht, ging allemaal wel goed dacht ik. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: De site is inderdaad niet meer bijgewerkt sinds het begin van de site. Volgens mij wordt de distro ook niet meer bijgehouden. Wil er af en toe nog wel eens kijken, omdat het mij des tijds toch wat aardige dingen heeft opgeleverd (zoals de Heidenland demo). En het heeft me twee Lultus tapes opgeleverd omdat ik zo vriendelijk was om de adresgegevens van de eigenaar aan een bepaald persoon door te sluizen. Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |