|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Necrophagia Gorelord |
|
Dit topic is er al es geweest, en toen werd het dichtgegooid door de mods... |
|
Zeker Necrophagia, vooral The Divine Art Of Torture |
|
Waarom? Dit is een serieus topic en ik ben erg benieuwd wat mensen hier neerplanten ... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Waarom dat nou weer? Wat is dat nou weer voor belachelijks? |
|
Haja, dat weet ik ook niet nee. |
|
quote: Die wil ik zo graag hebbuh |
|
Necrophagia weet inderdaad een ziek sfeertje te creeëren. Op die video hahaha, dat is echt geweldig! Ik, Wil Schuurman |
|
En The Divine Art Of Torture kent daarnaast ook nog eens een geweldige horror sfeer die door de keyboards wordt toegevoegd. Ziek, obscuur en horror ten top! [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 17-04-2003 19:49] |
|
Gaef, dat album gaat ik dan maar eens aanschaffen! Oja, laten we Death's Scream bloody gore niet vergeten! Wat een meesterlijke plaat .. dat artwork alleen al .. wat een sfeer straalt dat uit. Geweldig! Ik, Wil Schuurman |
|
Oh, hoe kan ik de oude Mercyful Fate nu weer vergeten! "Yooooouuu aaareee innsaaannneeeee" Wat een verdomd duistere plaat is "Don't break the oath' toch!! Ik, Wil Schuurman |
|
December vind ik vrij ziek, compleet over the top hysterie. En ziek...tsja, de laatste tien minuten van de eerste plaat van Korn zijn ook redelijk kotsopwekkend, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien. Oops, just did |
|
De Myseriis Dom Sathanas hoef er denk ik niet bij te zetten van wie die plaat is BLASTBEATS FOREVER |
|
Sadistik Exekution maakt behoorlijk idiote muziek. Dit slaat nergens op. |
|
Cult of luna - The beyond Gorelord - Zombie suicide part 666 Teen cthulhu - Ride the blade Vargsang - Call of the nightwolves Grave - Back from the grave Blut aus nord - The mystical beast of rebellion Om er maar even een paar te noemen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
mayhem - deathcrush burzum- filosofum |
|
Trouwens Atilla, was jij dat niet die ooit vertelde dat je ooit met Eric Daniels in een bandje gespeeld hebt ? Was dat nog voordat Asphyx opgericht was, en was hij toen ook al zo'n goeie gitarist? Ik, Wil Schuurman |
|
Winter - Into Darkness & Eternal frost |
|
Willeke Alberti-De zomer was lang, zonder mijn liefde. Die straalt pas echt morbide/obscure sfeer uit. |
|
quote: De reden dat ie dicht was gegaan vorige keer was waarschijnlijk dat met Elend - The Umbersun alles wel was gezegd Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Mijn god wat een gevoel voor humor. En dan beweren dat je een vrouw + kinderen heb (edit: voor mr. krieg) [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 17-04-2003 20:18] Ik, Wil Schuurman |
|
quote: wat een nuttige bijdrage toch weer, en o zo grappig BLASTBEATS FOREVER |
|
De titel is fout. de winter was lang. En mijn vriedin lacht over mijn schouder. |
|
Gebruik jij LSD ofzo ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Nee NDT, en weet je wat dat betekent. NOOIT DRONKEN THUIS. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |