|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ethnic cleansing-Heil AIDS |
|
quote: Die moet ik nog steeds een keer aanschaffen. Net zo goed als Songs to Leave? |
|
Natuurlijk de graveland demo's! hoe kan ik die vergeten! |
|
Cannibal Corpse - Tomb Of The Mutilated Deicide - Legion |
|
AUTOPSY (al hun materiaal!!!) |
|
The Ravenous- Assembled in Blasphemy mainstream ranzigheid maar comibinatie van vocals en lyriek, + productie is geweldig! maarja, het is allemaal 'expres' gedaan, om maar een zieke sfeer neer te zetten. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-04-2003 23:54] |
|
christina aguilera - stripped |
|
quote: Mierenneuk terug: neen, het is "Filosofem", met één "e". (anders zou de titel niet op het hoesje passen). Maar je hebt gelijk, stomme typefout van mij. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-04-2003 8:21] |
|
quote:die is wel erg ziek I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Waco Jezus. Dat album met die stront en dat wijf eronder. Kweet niet hoe 't heet, maar naar de hoes kijkende is die bij voorbaat al morbide. En ook vrij ziek dacht ik zo. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Dus, hoe kom'k daar aan? Ik ben nml. aardig benieuwd nu zo.... [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 18-04-2003 8:55] Dit slaat nergens op. |
|
Testament - The Gathering God, wat een plaat! |
|
Necrophagia - Holocausto de la Morte Obituary - Slowly We Rot Autopsy - Severed Survival Cock And Ball Torture - Cocktales |
|
quote: Helemaal mee eens, die klinkt echt ziek! |
|
Tja, het is puur een imagabuilding album, maarja. wel leuk |
|
Crimson moon - to embrace the vampiric blood Barathrum - Hailstorm |
|
quote: Nou, wat eng Dit slaat nergens op. |
|
quote: Haha, je hebt OF stront in je oren OF je snapt de wereld gewoon niet. Punt A) Testament rost alle blackmetal stofzuigerbandjes er vierkant uit. Punt De sfeer op die plaat is donker, zeker weten dat dat onder de noemer obscuur valt. [Dit bericht is gewijzigd door NausDC op 18-04-2003 11:56] |
|
Nieuwste Limbonic Art heeft ook wel een sfeertje door die spoken word stukkies. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
het album wat voor mij persoonlijk een enorme zieke sfeer heeft is "The dark war has begun" van Bestial Summoning.. deze lp heeft zo'n obscure en kwaadaardige sfeer.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Goeie vraag. Ben er al 3 jaar naar op zoek. Hij ligt wel in een of andere Virgin Mega Store in London in ieder geval. En hij ligt bij de cd-uitleen in Enschede, lekker legaal ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Anorexia Nervosa, die hebben ook zo'n apparte sfeer... |
|
Silencer - Death Pierce Me Funeral Mist - Devilry Ondskapt - Slaves under his immortal will Morbid - December Moon Nortt - Hedengang 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: No shit.... super ziek!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |