|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ai, line up verandering. Ik ben benieuwd het zal ongetwijfeld ten goede keren! Succes ermee! |
|
Al bekend waar het podium bereden gaat worden met de heren van KRIEG? |
|
quote: vet ! zijn er al data bekend? wil fluisterwoud wel een keer zien, en dan in de buurt van amsterdam. quote:heee, gaat fluisterwoud in het engels? vond het nou net o prachtig dat het goeie muziek was in het nederlandsch I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik krijg nog 2 CD's van Havoque!! |
|
quote:nogsteeds I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: ik ook!!!!!! edit: nog 1 cd bedoel ik [Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 19-04-2003 12:26] |
|
Tja, naar die CD's kan ik fluiten. Ik kreeg ook geen antwoord via de mail... En om nou een incassobureau naar canada te sturen |
|
quote: hetzelfde dus hier. Er moet eigenlijk een vaste ZM knokploeg worden ingesteld voor dit soort aangelegenheden. |
|
quote: Iig in de Pazzop te Bladel Data is nog niet precies bekend, wel in september. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 19-04-2003 13:09] |
|
Ik hoop dat jullie ergens in Gelderland komen met de mini-tour, dan zal ik er zijn! I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Prima. Ik ben d'erbij ! |
|
hm.. ik wens jullie 't allerbeste wuust robuust |
|
Dus VUIG, jij bent nu de enig overgebleven voortrekker van het almachtige Fluisterwoud?? |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
die concerten klinken interessant |
|
quote: Open een topic zou ik zeggen (dan is I-L ook niet meer zo alleen) |
|
Blurgh, ik wacht nou al 6 maanden op Langs Galg en Rad, die kut FMP blijft maar uitstellen blijkbaar, ik hoop zo spoedig mogelijk het nieuwe materiaal van Fluisterwoud te horen, tot nu toe moet ik het maar doen met de Een Sinister Schouwspel demo en de samples van Plaegdraegher en De Hoer Van De Zeven Hemelen (die laatste twee klinken zeer heerschend!), hopelijk komt LGR nou eindelijk aan het einde van deze maand uit. Op het drinken komt het hinken. Op het hinken komt het stinken. Nevest de bierbalg, nestelt hem een bijbuikske; werm en beschut. Gevoed mee goekupen bucht. Ziet hem pataat leggen in de greppe: den ouwen graazen buck. |
|
quote: Die 2 samples klinken inderdaad ontzettend veelbelovend. Ik kan ook niet wachten. Maar dit topic mag denk ik wel een beetje dicht met een linkje naar het Fluisterwoud topic. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: wat moet ik me voorstellen bij necrotrash [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 21-07-2003 17:41] |
|
Het schiet niet echt op met die cd |
|
quote: nee inderdaad, wanneer schieten die apen van Full Moon Productions eens op? |
|
quote: ach ik nog een Triomftocht voor de glorie van Wodan tape... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Amok Necrothrash Zeker nog nooit de muziek gehoord.Amok speelt gewoon grindcore ala Napalm death. Heb Amok al 3 keer live gezien,erg gave band En verder hele gave gasten die goed overweg kunnen met de alcoholische versnaperingen hehe En zoals Tormod en ik altijd roepen TJÅKAFULL [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-07-2003 19:29] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Radek is inderdaad wel een geschikte peer! Is Tormod die drummer van Taake, met gladgeschoren schedel? Dan ken ik hem namelijk ook al. Als je 1 keer in Bergen geweest bent kom je meteen in aanraking met de Aeternus/Helheim/Taake/Gorgoroth/Immortal/Enslaved-kliek, goede drinkebroeders Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Tormod is inderdaad die kale hehe,en inderdaad,in Bergen kom je meteen in aanraking met de hele kliek daar.Ze komen toch bijna allemaal in dezelfde kroeg.En vooral Tormod en Oryan van Taake zijn goede drinkbroeders.Zo hebben we enkele jaren geleden een kussend homo-paartje bekogeld met lege bierblikken in het park hehe.wat waren die toen vies klef bezig...totdat de bierblikken om de oren vlogen hahaha. Trouwens,als je toch in Oslo bent,doe Sverre van Audiopain dan de groeten van mij [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-07-2003 11:24] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |