|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Heel fijn! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
|
|
pre-order is nu al mogelijk via http://www.van-gbr.de dit kan voor de normale verzie, maar ook voor de limited A6 verzie Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Jezusdetering, dat werd ook tijd zeg Nog net niet zo oud dat ons aller Havoque hem nog mee ingespeeld heeft |
|
Heb hem bij Displeased in bestelling staan! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Klink goed! Bas is lekker prominent aanwezig, iets wat mijn geluidsinstallatie goed weet te waarderen! |
|
quote: Idem zaterdag. Alleen heeft één van de twee boekjes twee witte pagina's. Nog even zien of ik van de misdruk werk ga maken of dat ik het hou zodat het later als een dure collectors item kan worden verkocht. Album zelf nog maar één keer gehoord. Van de week iets meer tijd geven. Eerste indruk was goed in ieder geval. |
|
dat word centen cashen in de toekomst.. denk dat je een misdruk hebt,w ant mijn exemplaren zien er goed uit Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Misdruk inderdaad. Aangezien ik beide uitgaven heb gekocht, had ik vergelijksmateriaal voorhanden. |
|
Helaas nog niets van Displeased gehoord van waar mijn exemplaar blijft... Maar eens een berichtje die kant op sturen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Zozo ! Eindelijk ! Wanneer hadden we hem opgenomen ook alweer ?!? Ik wil er eentje, dus, je hebt mail, haha. mzl, Paul lampje |
|
quote: Welke uitgave had deze fout? |
|
quote: Mijn jewelcase versie. Maar dat betekent natuurlijk niet dat alle jewelcase-exemplaren een misdruk hebben. Voor 100 euro is dit unieke exemplaar voor jou! Stuur mij een email met je adresgegevens en ik stuur je mijn rekeningnummer. Wees wel snel, want intussen hebben meerdere mensen interesse getoond! |
|
quote:Haha ik heb juist geen interesse in een incompleet exemplaar. |
|
Misprints = scenepoints. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Misprints = ca$h Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nu fluisterwoud.nl eens updaten? |
|
haha, nee, die site zal nooit meer worden geupdate vrees ik :p Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hij is lekker de nieuwe CD; ik heb die digi-book inmiddels binnen. Jammer dat jullie er mee gestopt zijn... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |