|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
wie weet mijn iets van info te geven over deze nl blackmetal band [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2006 16:40] |
|
Hebben uitgebracht: MORDAEHOTH (Holland) 199?- Liederen van het Onterfde Land/demo/1999 Verdoem al't Christelijk Leven/demo/2000 [Berzerker] http://www.ycaar.com/mordaehoth zou de website moeten zijn, maar die werkt niet meer. Veel vind ik niet (tenzij een review in het Russisch), en dit: http://www.kafka.antifa.net/berzerker-inval.htm [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
heb al hun demo's en rehearsels en shit.. geniale muziek.. het is gewoon de Nederlandse Graveland... echt vette shit... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Weet er iemand waar ik die, als Belg, kan bestellen? Contact of zo? Email? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
new era productions? |
|
quote: Ook NS dus? ...maar hebben ze ook zo'n "The Celtic Winter" SOUND?? |
|
Ik heb pas geleden "Bloedwraak - Verdoem al 't christelijk leven" gekocht. Geweldig plaat, Het lijkt inderdaad erg veel op Graveland. De teksten zijn, op het openingsnummer na, geheel in het Nederlands De cd is te krijgen bij New Era Productions, e-mail: neweraproductions@email.com |
|
was dat dat demo-mc'tje in een zwart kartonhoesje waar ze nog met kaarsevet op hadden geklad? was wel grappig Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik heb Bloedwraak net binnen en moet zeggen dat de eerste draaibeurt mij wel uitstekend beviel. Het moet aan mij liggen of hij is heel erg door Immortal geinspireerd. Soms lijkt de zang er echt veel op. Het geluid is soms echter een beetje treurig. Niet zozeer de productie maar het feit dat het af en toe kraakt net alsof de kabeltjes niet goed aangesloten waren tijdens opnames. Toen ik het eerst hoorde heb ik eerst mijn eigen speaker aansluiting gecontroleerd En het plaatje van Draugluin aan de binnenkant is echt humor. Ik kwam niet meer bij toen ik zijn riddercostuum zag. Maar voor de liefhebbers van rauwe BM is het zeker een plaat die gecheckt moet worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Voor zover ik begrijp uit de hoes (no politics) niet. Wel anti-christelijk met pagan achtige inslag. Muziekaal idd te vergelijken met graveland maar geen 'celtic winter' sound Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Daarvoor zijn ook nog uitgebracht: - Solis Sacerdotibus (split demo met Sullen,'97) - Eens weer prevaleert het heidens hart (promo '97/'98) Daarna heb ik Mordaehoth niet meer bijgehouden... - Mutatis mutandis - |
|
quote: OK, even de complete lijst: er ontbreken nog: -Bloedwraak-verdoem al 't christelijk leven cd (New Era productions 2003) -Liederen van het onterfde land tape (Blutreinheit, Polen, 2004) -Balder tape, (New Era productions 2004) -Hate Sessions tape (limited to 50 copies, not for sale, for friends only), 2004 en binnenkort de nieuwe cd! |
|
Inderdaad nederlandse Graveland maar dan minder politiek georienteerd geloof ik. Vooral eerste track van Bloedwraak is erg sterk!! This is Zodiac speaking... |
|
CD is wel aardig, zonder die cleane zang was het zeker een goede CD geweest. |
|
het lijkt wel een beetje een brandweerpak idd... |
|
quote: Haha! Waar koop je zo'n brandweerpak? |
|
vraag het aan DR. Augluin. |
|
quote: Hij noemt zich nu Sygwyrd! Draugluin gebruikt hij niet meer... |
|
Die cd heerscht gewoon enorm. Geen simpele riffjes-herhaling Black Metal, gewoon toffe riffs met een degelijk muzikaal niveau. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Wacht maar tot je de nieuwe cd hoort! Die is nog veel beter dan Bloedwraak. De opname's zijn al klaar dus hopelijk kunnen we de cd over 2-3 maanden uitbrengen. |
|
quote: Ik ben benieuwd, tegen die tijd zie ik je wel weer op een metalmarket ofzo. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nou ik ben in ieder geval benieuwd. Is de produktie nu ook iets beter, want wat dat betreft was er ook nog wel enige verbetering mogelijk. |
|
quote: De produktie wordt zeker een stuk beter. Als voorproefje op de aankomende cd hebben we net de Balder tape uitgebracht met een paar nieuwe nummers. Gelimiteerd tot 300 en met rood op goud papier opdruk. |
|
Dat riekt weer naar geld-uit-de-zak-klopperij. Maar ik zal hem downloaden! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik krijg eerdaags "Bloedwraak, ..." Als ik dit zo lees, is 'ie best gaaf dus. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |