IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mordaehoth Vorige pagina | Volgende pagina
JVV
Usericon van JVV
Posted 15-03-2004 15:37 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 15:20 schreef telluriet het volgende:
Ik krijg eerdaags "Bloedwraak, ..."
Als ik dit zo lees, is 'ie best gaaf dus.

Van wie krijg je hem? Bij ons is hij zo goed als uitverkocht...we hebben er nog maar 4.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 15-03-2004 15:43 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Nee, niet van jullie

Ik koop 'm van iemand anders over. Ik vernam trouwens dat die van jullie al uitverkocht waren.

Nou, zal zeker niet al te lang meer duren?

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 15-03-2004 15:51 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

GANGRAD

Dat ding wat je van mij koopt is lim. 300, met dat extra covertje eromheen.

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 15-03-2004 16:01 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Oke.

Ik heb deze week je spul klaar, ik zal je via msn/mail wel op de hoogte stellen als het zover is

JVV
Usericon van JVV
Posted 15-03-2004 16:37 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 15:51 schreef Hagal het volgende:
GANGRAD

Dat ding wat je van mij koopt is lim. 300, met dat extra covertje eromheen.
Ah, de gelimiteerde versie...ging op eBay al weg voor meer dan $30. Had ik nu nog maar een paar achter gehouden...

' '
Usericon van ' '
Posted 15-03-2004 17:28 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Gaat die gast nog eens een zooitje gast-muzikanten bij elkaar schrapen om op te treden?

Gaat misschien wel lastig worden, gezien het hoge niveau van de riffjes vergeleken met de meeste NLBM

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

JVV
Usericon van JVV
Posted 15-03-2004 18:43 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 17:28 schreef ' ' het volgende:
Gaat die gast nog eens een zooitje gast-muzikanten bij elkaar schrapen om op te treden?

Gaat misschien wel lastig worden, gezien het hoge niveau van de riffjes vergeleken met de meeste NLBM
Helaas...Mordaehoth zal nooit meer live te zien zijn. Sygwyrd (voorheen Draugluin of gewoon Remco!) heeft besloten Mordaehoth geheel in zijn eentje voort te zetten.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 15-03-2004 18:53 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 18:43 schreef JVV het volgende:
Helaas...Mordaehoth zal nooit meer live te zien zijn. Sygwyrd (voorheen Draugluin of gewoon Remco!) heeft besloten Mordaehoth geheel in zijn eentje voort te zetten.

Getalenteerd figuur die Sygwyrd. De instrumenten worden stuk voor stuk op een vrij hoog niveau gespeeld. Ben benieuwd naar de nieuwe plaat!

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

JVV
Usericon van JVV
Posted 15-03-2004 20:19 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 18:53 schreef Verval het volgende:
Getalenteerd figuur die Sygwyrd. De instrumenten worden stuk voor stuk op een vrij hoog niveau gespeeld. Ben benieuwd naar de nieuwe plaat!
Ik zal je complimenten aan Heer Sygwyrd doorgeven; muziek is echt zijn leven voor hem, dus hij zal het leuk vinden dat te horen.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 23-03-2004 15:15 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 16:37 schreef JVV het volgende:
Ah, de gelimiteerde versie...ging op eBay al weg voor meer dan $30. Had ik nu nog maar een paar achter gehouden...

Alleen voor dat extra hoesje?
Ik heb 'm vandaag ontvangen, ik heb nummer 192/300 trouwens.

Ik vind 'm goed trouwens, en zoals Verval al aangaf, de instrumenten worden inderdaad op een vrij hoog niveau bespeeld. Hulde

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 23-03-2004 19:32 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ik heb deze cd zelfs in vele Free Recordshops zien liggen. (in Leiden)
Zit jij hier soms achter JVV?

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 23-03-2004 19:32]

F*ck hippies

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-03-2004 0:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 19:32 schreef Manifest het volgende:
Ik heb deze cd zelfs in vele Free Recordshops zien liggen. (in Leiden)
Zit jij hier soms achter JVV?

haha!
ik zag 'm hier al in de aanbiedingenbak liggen bij de plaatstelijke metalboer.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2004 13:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 16:23 schreef JVV het volgende:
OK, even de complete lijst:
er ontbreken nog:
-Bloedwraak-verdoem al 't christelijk leven cd (New Era productions 2003)
-Liederen van het onterfde land tape (Blutreinheit, Polen, 2004)
-Balder tape, (New Era productions 2004)
-Hate Sessions tape (limited to 50 copies, not for sale, for friends only), 2004
en binnenkort de nieuwe cd!

Apart; Ik heb hier een ' liederen van het onterfde land' tape van New Era uit 1999

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-05-2004 13:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat is de eerste originele zeker

Je moeder.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2004 13:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2004 13:17 schreef karnivoor het volgende:
dat is de eerste originele zeker
Het is een bedrukte tape en de hoes is handgenummerd dus ik ga ervan uit dat het een 'echte' is.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-05-2004 13:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ofja, eerste versie bedoel ik

Je moeder.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 10-05-2004 15:56 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2004 13:19 schreef kwelgeest het volgende:
Het is een bedrukte tape en de hoes is handgenummerd dus ik ga ervan uit dat het een 'echte' is.

Uiteraard is het een echte, ga je geen kopie aansmeren hoor. De tape zelf is trouwens bedrukt.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

valfar
Usericon van valfar
Posted 10-05-2004 21:08 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 10 mei 2004 15:56 schreef Wolveken het volgende:
Uiteraard is het een echte, ga je geen kopie aansmeren hoor. De tape zelf is trouwens bedrukt.

Ik heb je een poosje geleden gemaild voor die tape, heb je dat mailtje nog ontvangen?Want ik heb niks teruggekregen

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-05-2004 10:11 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2004 21:08 schreef valfar het volgende:
Ik heb je een poosje geleden gemaild voor die tape, heb je dat mailtje nog ontvangen?Want ik heb niks teruggekregen

Ja, idd. 2 veelgezochte tapes voor die CD, ging er bij mij niet bepaald in. vandaar.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 11:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2004 15:56 schreef Wolveken het volgende:
Dat bedoelde ik niet zo, meer van: 'Het is geen bootleg'.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-05-2004 14:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De nieuwe tape (Balder) is ook weer een pareltje. De muziek is qua structuur onverandert maar iets pakkender geworden en het geluid is wat vetter/bombastischer.

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 26-05-2004 15:37 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 26 mei 2004 14:44 schreef kwelgeest het volgende:
De nieuwe tape (Balder) is ook weer een pareltje. De muziek is qua structuur onverandert maar iets pakkender geworden en het geluid is wat vetter/bombastischer.

... en sneller.

Je kan me de bout hachelen!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 26-05-2004 15:45 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik heb binnenkort in ieder geval "Liederen van het onterfde land" op voorraad en wellicht ook nog een paar stuks van "Solis Sacerdotibus" en "Eens weer prevaleert het heidens hart".

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-05-2004 15:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

GangRad...geld ontvangen?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 26-05-2004 16:01 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 15:45 schreef Gangrad het volgende:
Ik heb binnenkort in ieder geval "Liederen van het onterfde land" op voorraad en wellicht ook nog een paar stuks van "Solis Sacerdotibus" en "Eens weer prevaleert het heidens hart".

Re-releases?

Op je knie en pijp voor genade!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com