|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, niet van jullie Ik koop 'm van iemand anders over. Ik vernam trouwens dat die van jullie al uitverkocht waren. Nou, zal zeker niet al te lang meer duren? |
|
GANGRAD Dat ding wat je van mij koopt is lim. 300, met dat extra covertje eromheen. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Oke. Ik heb deze week je spul klaar, ik zal je via msn/mail wel op de hoogte stellen als het zover is |
|
quote:Ah, de gelimiteerde versie...ging op eBay al weg voor meer dan $30. Had ik nu nog maar een paar achter gehouden... |
|
Gaat die gast nog eens een zooitje gast-muzikanten bij elkaar schrapen om op te treden? Gaat misschien wel lastig worden, gezien het hoge niveau van de riffjes vergeleken met de meeste NLBM "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Helaas...Mordaehoth zal nooit meer live te zien zijn. Sygwyrd (voorheen Draugluin of gewoon Remco!) heeft besloten Mordaehoth geheel in zijn eentje voort te zetten. |
|
quote: Getalenteerd figuur die Sygwyrd. De instrumenten worden stuk voor stuk op een vrij hoog niveau gespeeld. Ben benieuwd naar de nieuwe plaat! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Ik zal je complimenten aan Heer Sygwyrd doorgeven; muziek is echt zijn leven voor hem, dus hij zal het leuk vinden dat te horen. |
|
quote: Alleen voor dat extra hoesje? Ik heb 'm vandaag ontvangen, ik heb nummer 192/300 trouwens. Ik vind 'm goed trouwens, en zoals Verval al aangaf, de instrumenten worden inderdaad op een vrij hoog niveau bespeeld. Hulde |
|
Ik heb deze cd zelfs in vele Free Recordshops zien liggen. (in Leiden) Zit jij hier soms achter JVV? [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 23-03-2004 19:32] F*ck hippies |
|
quote: haha! ik zag 'm hier al in de aanbiedingenbak liggen bij de plaatstelijke metalboer. |
|
quote:Apart; Ik heb hier een ' liederen van het onterfde land' tape van New Era uit 1999 Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
dat is de eerste originele zeker Je moeder. |
|
quote:Het is een bedrukte tape en de hoes is handgenummerd dus ik ga ervan uit dat het een 'echte' is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ofja, eerste versie bedoel ik Je moeder. |
|
quote: Uiteraard is het een echte, ga je geen kopie aansmeren hoor. De tape zelf is trouwens bedrukt. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ik heb je een poosje geleden gemaild voor die tape, heb je dat mailtje nog ontvangen?Want ik heb niks teruggekregen |
|
quote: Ja, idd. 2 veelgezochte tapes voor die CD, ging er bij mij niet bepaald in. vandaar. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote:Dat bedoelde ik niet zo, meer van: 'Het is geen bootleg'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
De nieuwe tape (Balder) is ook weer een pareltje. De muziek is qua structuur onverandert maar iets pakkender geworden en het geluid is wat vetter/bombastischer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ... en sneller. Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik heb binnenkort in ieder geval "Liederen van het onterfde land" op voorraad en wellicht ook nog een paar stuks van "Solis Sacerdotibus" en "Eens weer prevaleert het heidens hart". Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
GangRad...geld ontvangen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Re-releases? Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |