|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Welkom! Don't blush when I rip you open |
|
Wederom welkom! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
welkom!! leuk dat je hier ook komt posten |
|
Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ahum..Sjaan..dit is een bedankt topic. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Sjaan, wees eens tactisch... Dit is niet alleen maar een melding dat we weer een N00b erbij hebben. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wannabee mod! Don't blush when I rip you open |
|
Ik ben het eigenlijk wel met Sjaan eens ja. .. Ik, Wil Schuurman |
|
666! hell satan! welcome ... http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Welkom. de eerste 2e generatie ZM-er!1 |
|
Welkom! |
|
Daar heb ik best wel bewondering voor. Ik bedoel, het is vreselijk als je vader overlijdt. En daarom vind ik het best bijzonder dat je dan toch woorden als 'hell' en '666' of 'satan' durft te gebruiken. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Jah sorry, maar er zijn al 2 topics over het gebeuren omtrent bsoul666 waarin ook gewoon een bedankje geplaatst kan worden. Ik heb daar ook mijn steun betuigd en ik vind dit topic om die reden overbodig. Logisch, lijkt mij? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
sjaan is nu een grote jongen, met een grote mond My madness, my sadness |
|
quote: Dan kom je er toch gewoon niet?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
jezus de tranen schoten bijna in me ogen :| hm maargoed.. welkom |
|
Ja, welkom. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Welkom... Let maar even niet op sjaan "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
*raises one eyebrow* |
|
quote: ? |
|
Welkooooom And my marlboro light |
|
quote: Er worden al zat topics gesloten. Als de mods dze ook nog moeten sluiten raken ze ECHT overwerkt. Met andere woorden : hou gewoon je bek! Aan de topicstartster : nogmaals sterkte ermee. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Wow, gaaf. Wees welkom en vermenigvuldig u. Of post gewoon |
|
quote: Ik zie dat je al eerder in dit topic gepost hebt. Is die echt voor mij? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |