|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja natuurlijk wel..maar toch niet over een dode vader?Ik bedoel..leugenaars vallen heel vaak door de mand.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik kan me de gedachtegang van de sceptici prima voorstellen. Mijn mening aangaande dit onderwerp laat ik in het midden. Toch vind ik het niet erg netjes dat ze hun scepsis in deze topic ten tonele moeten spreiden. Sowieso niet, open dan een topic op het forum misbruik gedeelte en ga daar de discussie aan. Is gewoon iets netter. |
|
quote: wow, de enigste verstandige opmerking sinds pagina's! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: oh wacht, weer een verstandige opmerking, Im startled Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: dees is anders ook erg sterk! Oud Vuil. |
|
Kindje heel veel sterkte in deze zware periode, jij en moeder maken nu zware tijden door, ik wil dat je weet, dat ik deel in jullie verdriet. Ik kende je vader niet, maar het is net of ik een verre vriend heb verloren. BLACKSOUL 666, tot ziens. |
|
Reactie op leuke Claw opmerkingen. [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 21-04-2003 23:55] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Wat heeft dit nou weer te betekenen? |
|
quote: Euhm, dit vind ik vrij respectloos. Dat jij nou toevallig op de paranoide gedachte bent gekomen dat het allemaal wel eens een leugen zou kunnen zijn betekent niet dat je zo duidelijk hoeft te maken dat je walgt van de respect-betuiging van een ander. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Zeg Claw...vuile zeikerd...beter lezen!!!!!!!!! Wat zullen we verdomme nou krijgen? wie betuigd er hier geen steun? Prutser!! [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 21-04-2003 23:36] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Maar waarom dan die ongenuanceerde reply bestaande uit 1 enkele smiley? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Op de opmerkingen zoals 'eindelijk een slimme opmerking'Dat stond pas dom. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Vanwege de post van de Heer Krieg, want als je zijn posts volgt, weet je dat hij gewoon loopt te zeiken en dat zijn post sarcastisch was bedoeld en niet als werkelijke steun betuiging! *steunt Vampie* [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 21-04-2003 23:40] Op je knie en pijp voor genade! |
|
Dank je wel! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Hey, ik vroeg het aan Vampie. En je hebt niet eens gelijk... Heer Krieg was gewoon iets te snel met zijn reply, waardoor het lijkt alsof Vampie op hem reageert (dat heb je wel eens met een forum), maar dat is dus niet zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: You're welcome. Bovendien zou de heer Claw als mod zijnde beter moeten weten, want ik neem toch aan dat de Heer Krieg al wel langer in de gaten wordt gehouden??? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Precies..maar ik vind dat een mod niet alleen naar de post boven de mijne had moeten kijken,maarverder lezen dan z'n neus lang is Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Dit was een serieuze steunbetuiging. Ten eerste heb ik zelf ook een gezin, denk je nou werkelijk dat dit een leugen-betuiging is, een kind die zijn vader heeft verloren, dat vind ik het ergste wat er is, en dan nog op zo'n jonge leeftijd, het getuigd Vampie dat je geen respect toont. Ik ben vaak negatief, vaak gaat het maar om een mening, en moet je zien hoe er gereageerd word, niet te filmen, ik vind dit jammer, voortaan niet meer reageren A.U.B. |
|
quote:Ehm, volgens mij bedoelde Vampie dat ze het oneens was met een post van Claw, niet op jouw (wel eervolle) post, aangezien Vampie al een paar eerdere posts gedaan heeft met serieuze steunbetuigingen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Is goed. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hallo Krieg. Ik reageerde niet op jou post.Maar op die van Claw.Als er iemand is die het vreselijk vind voor dat meisje ben ik het wel.Ik ben zelf vorig jaar mijn vader verloren en heb ook een gezin.Misschien moet iedereen hier iets beter lezen voor ze me uitmaken voor een ongevoelige zak. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik denk dat Vampie's reactie niet op jouw post sloeg Krieg, maar op een opmerking van Claw. |
|
quote: No meat is sweater |
|
Jahaa I know Im late I'm doom remember |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |