IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Die apokalyptischen reiter Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-04-2003 20:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Vind ik echt een superband, en tegelijkertijd een van de meest onderschatte. ik heb afgelopen zondag echt staan genieten. wat een sterke afwisselende nummers maken die gasten. en de inzet was super. jammer dat een band als propain die gewoon een aantal keer hetzelfde staat te spelen wel veel succes heeft en een originele band als D.A.R. niet. jammer.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 20:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

REITERMANIA !!!!

attila_de_hun
Posted 23-04-2003 20:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 20:45 schreef Jenje het volgende:
REITERMANIA !!!!

idd, jij vind ze ook goed? Dan zijn we toch met z'n tweetjes!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 20:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Weehee
Ze staan op Stonehenge dit jaar, ik wil ze al een tijdje graag zien, ik heb overigens alleen "All you need is Love" en die vind ik fantastisch.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-04-2003 20:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

is dat die vage pret grindcore band? die ook een grindversie van "the final countdown" hebben?

attila_de_hun
Posted 23-04-2003 20:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 20:50 schreef Jenje het volgende:
Weehee
Ze staan op Stonehenge dit jaar, ik wil ze al een tijdje graag zien, ik heb overigens alleen "All you need is Love" en die vind ik fantastisch.

ik heb ze nu al twee keer gezien en ik ben twee keer weggeblazen door hun kunde en inzet. dus je gaat een waarschijnljk een goed optreden tegemoet(het zal alleen niet al te druk zijn vooraan, want dit is een van de meest onderschatte bands op de aarde). De nieuwste, have a nice trip. is schitterend. Nog afwisselender dan "All you need is love" en veel sterke nummers.een aanrader dus.

attila_de_hun
Posted 23-04-2003 20:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 20:56 schreef Snaack het volgende:
is dat die vage pret grindcore band? die ook een grindversie van "the final countdown" hebben?

Ik denk het niet(ten minste , dat nummer staat niet op de drie cd's die ik heb). ze spelen alles van thrash tot fintroll-achtige bier-drinknummers en dan weer polka's etc etc.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-04-2003 21:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 20:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik denk het niet(ten minste , dat nummer staat niet op de drie cd's die ik heb). ze spelen alles van thrash tot fintroll-achtige bier-drinknummers en dan weer polka's etc etc.

Dan zijn ze het idd niet..

Sorry to bother you

attila_de_hun
Posted 23-04-2003 21:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:00 schreef Snaack het volgende:
Dan zijn ze het idd niet..

Sorry to bother you

geeft niks, en als de bandnaam je te binnen schiet, zeg het dan effe. ik wil die cover graag een keer horen!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-04-2003 21:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:03 schreef attila_de_hun het volgende:
geeft niks, en als de bandnaam je te binnen schiet, zeg het dan effe. ik wil die cover graag een keer horen!

staat op Rhodium!

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 23-04-2003 21:05 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 20:56 schreef Snaack het volgende:
Nee, dat zijn de Excrematory Grindfuckers... Zij hebben hier een grindversie van gemaakt inderdaad: "The Final Grinddown" (hoe orgineel.... haha!)

changed to 'ouwe'

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-04-2003 21:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:05 schreef dzouwe het volgende:
Nee, dat zijn de Excrematory Grindfuckers... Zij hebben hier een grindversie van gemaakt inderdaad: "The Final Grinddown" (hoe orgineel.... haha!)

JAaaaa precies!!

LMAO!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 21:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 20:57 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb ze nu al twee keer gezien en ik ben twee keer weggeblazen door hun kunde en inzet. dus je gaat een waarschijnljk een goed optreden tegemoet(het zal alleen niet al te druk zijn vooraan, want dit is een van de meest onderschatte bands op de aarde). De nieuwste, have a nice trip. is schitterend. Nog afwisselender dan "All you need is love" en veel sterke nummers.een aanrader dus.
Ah ik verheug me er nu al op!
Kun je die cd op de ftp zetten?

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-04-2003 21:12 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb ze 1x gezien en dat was wel leuk. Niet helemaal mijn ding, maar wel een goede band

attila_de_hun
Posted 23-04-2003 21:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:10 schreef Jenje het volgende:
Ah ik verheug me er nu al op!
Kun je die cd op de ftp zetten?

neen geen kwestie van niet willen maar van een modum. sorry.

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 23-04-2003 21:13 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:06 schreef Snaack het volgende:
JAaaaa precies!!

LMAO!!
Ze hebben maar zon 10 songs met 'Grind' erin... Domme Duitsers, haha!

changed to 'ouwe'

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 21:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:13 schreef attila_de_hun het volgende:
Ah jammer

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 23-04-2003 21:20 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

super leuke band...
ik heb ze ook 2x gezien.. en was 2x echt verrast..

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-04-2003 21:24 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:13 schreef attila_de_hun het volgende:

Wil best met een modempje hoor.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-04-2003 21:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik heb ze 1x keer gezien en heb een paar nummers van ze, op een toen uitgedeelde verzamel cd (was toen met macabre in de baroeg) Toffe band, en relaxde muziek.

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

attila_de_hun
Posted 23-04-2003 21:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:24 schreef Voice Of Doom het volgende:
Wil best met een modempje hoor.

ja, dat geloof ik best wel ja. voor die kosten kune je beter een cd nieuw kopen.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-04-2003 23:21 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Heb ze dit weekend ontdekt, and oh my god, ik vond ze super. Eindelijk nog eens een band die gewoon lekker doen waar ze zin in hebben. Ik ga speciaal voor hen (en aborted ook natuurlijk) naar stonehenge in juli..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 24-04-2003 0:31 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Hier in de Benelux is de band i.d.d. niet echt bekend maar in thuisland Duitsland zijn ze echt razendpopulair! Waarschijnlijk een band die in Duitsland altijd veel groter zal blijven dan in de rest van Europa.

!!! THE SIGN IS ON !!!

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 24-04-2003 1:17 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

De reiters heerschen ja.
Heb all you need is love origineel en de twee demo's op mp3. Erg gave muziek, vooral veel van die klassiek geinspireerde nummers heerschen wel.

Life doesn't get much better than this!

attila_de_hun
Posted 24-04-2003 9:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:21 schreef Sharteel het volgende:
Heb ze dit weekend ontdekt, and oh my god, ik vond ze super. Eindelijk nog eens een band die gewoon lekker doen waar ze zin in hebben. Ik ga speciaal voor hen (en aborted ook natuurlijk) naar stonehenge in juli..

Jij hebt ze ook in antwerpen gezien? dat was echt super naar mijn mening.Een van de beste van de dag.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-04-2003 9:18 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 9:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Jij hebt ze ook in antwerpen gezien? dat was echt super naar mijn mening.Een van de beste van de dag.

Gratis bier voor t publiek, dat schept natuurlijk een band hé,.....en een spekgladde vloer om te moshen

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com