|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
REITERMANIA !!!! |
|
quote: idd, jij vind ze ook goed? Dan zijn we toch met z'n tweetjes! |
|
Weehee Ze staan op Stonehenge dit jaar, ik wil ze al een tijdje graag zien, ik heb overigens alleen "All you need is Love" en die vind ik fantastisch. |
|
is dat die vage pret grindcore band? die ook een grindversie van "the final countdown" hebben? |
|
quote: ik heb ze nu al twee keer gezien en ik ben twee keer weggeblazen door hun kunde en inzet. dus je gaat een waarschijnljk een goed optreden tegemoet(het zal alleen niet al te druk zijn vooraan, want dit is een van de meest onderschatte bands op de aarde). De nieuwste, have a nice trip. is schitterend. Nog afwisselender dan "All you need is love" en veel sterke nummers.een aanrader dus. |
|
quote: Ik denk het niet(ten minste , dat nummer staat niet op de drie cd's die ik heb). ze spelen alles van thrash tot fintroll-achtige bier-drinknummers en dan weer polka's etc etc. |
|
quote: Dan zijn ze het idd niet.. Sorry to bother you |
|
quote: geeft niks, en als de bandnaam je te binnen schiet, zeg het dan effe. ik wil die cover graag een keer horen! |
|
quote: staat op Rhodium! |
|
quote:Nee, dat zijn de Excrematory Grindfuckers... Zij hebben hier een grindversie van gemaakt inderdaad: "The Final Grinddown" (hoe orgineel.... haha!) changed to 'ouwe' |
|
quote: JAaaaa precies!! LMAO!! |
|
quote:Ah ik verheug me er nu al op! Kun je die cd op de ftp zetten? |
|
Ik heb ze 1x gezien en dat was wel leuk. Niet helemaal mijn ding, maar wel een goede band |
|
quote: neen geen kwestie van niet willen maar van een modum. sorry. |
|
quote:Ze hebben maar zon 10 songs met 'Grind' erin... Domme Duitsers, haha! changed to 'ouwe' |
|
quote:Ah jammer |
|
super leuke band... ik heb ze ook 2x gezien.. en was 2x echt verrast.. |
|
quote: Wil best met een modempje hoor. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik heb ze 1x keer gezien en heb een paar nummers van ze, op een toen uitgedeelde verzamel cd (was toen met macabre in de baroeg) Toffe band, en relaxde muziek. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ja, dat geloof ik best wel ja. voor die kosten kune je beter een cd nieuw kopen. |
|
Heb ze dit weekend ontdekt, and oh my god, ik vond ze super. Eindelijk nog eens een band die gewoon lekker doen waar ze zin in hebben. Ik ga speciaal voor hen (en aborted ook natuurlijk) naar stonehenge in juli.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hier in de Benelux is de band i.d.d. niet echt bekend maar in thuisland Duitsland zijn ze echt razendpopulair! Waarschijnlijk een band die in Duitsland altijd veel groter zal blijven dan in de rest van Europa. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
De reiters heerschen ja. Heb all you need is love origineel en de twee demo's op mp3. Erg gave muziek, vooral veel van die klassiek geinspireerde nummers heerschen wel. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Jij hebt ze ook in antwerpen gezien? dat was echt super naar mijn mening.Een van de beste van de dag. |
|
quote: Gratis bier voor t publiek, dat schept natuurlijk een band hé,.....en een spekgladde vloer om te moshen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |