|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Is het weer wat meer metal geworden, of toch nog de grind kant op (zoals de eerdere CDs?)... Want ik vond het meer metal geluid van hun juist het gaafste! |
|
ik vind de muziek erg goed, maar de zang vind ik persoonlijk wat storend. op No Mercy heb ik er zelfs geen reet van verstaan. Booze 'n Metal |
|
Grind is Metal meneer Inside-Lie, Aborted is een soort Dismember(gitaren) Ietwat Cannibal Corpse(drums) in samenwerking met wat Carcass(zang), gewoon een lekkere Death/Grind. Nasum is toch ook Grind met Metal invloeden. |
|
quote: Grindcore is grindcore en met metal bedoelde ik meer deathmetal... Op de eerste CD klinken ze nog wat meer grind en later zijn ze meer deathmetal gaan verwerken in de muziek... Maar goed, prima! Spijker, voor verstaanbare texten kun je beter geen deathmetal/grindcore luisteren! |
|
quote: dat klinkt iig erg interessant! eens ff in de gaten houden, ken het niet. Oud Vuil. |
|
Zelfs tot in Ierland zijn ze bekend.Binnenkort treden ze er zelfs op.Go,guys,go!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
heb em al wat weken op m'n mp3 cd staan, best een goeie idd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
heb hem ook nog niet origineel maar klinkt erg lekker Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Bullshit! Er zijn zat verstaanbare death- en grind-zangers... En texten wat zijn dat? Ik ben trouwens zeer benieuwd naar de nieuwe Aborted. Eens even een luisterbeurt regelen nu. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-04-2003 2:08] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ga ik naar hun site, blijkt het een Flash-only HOMO site te zijn. Dan hoeft het al helemaal niet meer van me. Steek die flits (Flash) waar den Zon niet scheynt. |
|
Yep, de nieuwe Aborted is geweldig. Het valt me wel op dat ze een zelfde ontwikkeling doormaken als Carcass, ietwat melodieuzer en pakkender. Het is nog steeds "heavy as fuck", maar iets "netter", zullen we dan maar zeggen. BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik ben hem op het moment voor het eerst aan het luisteren. Geweldig album! Ze verheffen zich met dit album boven de middelmaat door een goede songstructuur. Iets meer melodie in de sound. Maar nog steeds exxxtreem. Vooral die heerlijke blastbeats in afwisseling met die brute riffs!!! Luister maar eens naar nummer 9 (Sea of cartilage). I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
heerschend |
|
quote: Pff, nou ik vind melodie niet een vereiste in dit genre, ze doen het goed. Maar er zijn betere, ik noem een Deeds Of Flesh, Pyaemia, Disavowed, Severe Torture etc. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Zeg maar dag tegen het handje, Deeds Of Flesh komt in de buurt, Deeds is natuurlijk een top band.Pyaemia gaat er iets overheen, maar niet veel, Disavowed is een Pyaemia clown, dus totaal niet intressant, en die zanger krijst soms vals, nee Disavowed pleegt plagiaat. Severe Torture zit op de zelfde hoogte. Luister nog maar goed naar deze band. Nu al de nummer een van tweeduizend drie. De cd is trouwens verpakt in een slipcase. Dus RENNEN. |
|
Op het eerste gehoor vind ik het niet eens als Aborted klinken. Maar ze zijn er weer een stuk op vooruit gegaan, dat staat vast. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
heb een stukje gehoord, en vind t supervet... maar melodie?! |
|
melodie zat, beter luisteren !! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: |
|
vette plaat! No meat is sweater |
|
quote: Pff, dat heb ik ook niet gezegd. Ik zei dat Aborted zichzelf boven de middelmaat verheft door een goede songstruktuur. En dat doen de bands die jij nou noemt ook allemaal. (Vooral Deeds of flesh ). Even beter lezen voordat je kritiek uit. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb 'the Purety of Perversion' op cd, erg brute schijf! Op No Mercy heb ik ze maar even gezien, want ik moets naar Nuclear Assault.. Die laatste waar dit topic over gaat ga ik ooit nog wel eens aanschaffen (wanneer mijn financien dat toelaten...) changed to 'ouwe' |
|
quote: Purety Of Perversion is niet meer te vergelijken met Goremageddon, Of Perversion is meer Grindcore. Maar alles rustig op z'n tijd dzouwe, maar aanschaffen zal je, want anders krijg je er spijt van. Aborted rules. |
|
quote:Als jij de helft van het album financieerd zorg ik dat ie in mijn cd-speler draait changed to 'ouwe' |
|
quote: haha, deeds of flesh komt in de buurt. Dag met jou handje ja, aborted moet HEEL veel doen willen ze over deeds gaan. Deeds is gewoon strak een bruut En ik vind Disavowed geen pyaemia clown, klinkt wel degelijk anders. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |