|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb je links naar mp3's? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik heb Holy Dead Trinity van deze gasten, en ik merk steeds meer dat Heer Krieg elke band met een leuke plaat bombardeert tot meesters van de death metal die alles (vader in dit geval) omver zullen werpen. Hate lijkt in geen geval op Vader, maar is toch een 'leuke' pot death metal. Niet meer en niet minder. |
|
quote: Belg pleur op, anders schiet ik je in puzzels. Jij hebt geen verstand van Death Metal. Kop erover houden, en ga je moeder mastruberen. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 30-04-2003 22:08] |
|
welke schoenmaat heb jij? |
|
quote: vast heel klein |
|
Die band is mij nog niet bekend. Ga het eens checken! Ben benieuwt. |
|
quote: ik heb eerder het idee van maat kano ofzo |
|
|
|
yeah |
|
quote: zo kan je het ook zien ja.. |
|
quote: Je moet vooral niet luisteren naar die posers, dat zijn vooral de posers(Snaack en die aerobeios) die een normaal een cdtje bezitten en de rest gedownload. Hate heerst. En die Aebodoodis mag voor mij voor een vuurpeloton gaan staan. |
|
quote: Nou even inkoppen dan maar: Vast groter dan zijn IQ Zenial |
|
Klinkt zeer lekker moet ik zeggen. Ga toch eens hun cd beluisteren zodra ik de kans krijg. Alleen die vader invloeden hoor ik niet. Maargoed. Bedankt voor den tip in ieder geval. |
|
quote: NOG meer reaktie's op HATE, wauw te gek man, En dan die Zenial vette ASO. |
|
quote: Heer Krieg, kap zou eens met je inhoudsloze gezever en probeer tenminste de indruk te wekken dat je zonder externe hulp je computer kunt bedienen.. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 30-04-2003 22:28] |
|
quote: Welkom Frietbal, en bedankt vette posers. POSERS SNAACK< ABERIOOUS, ZENIALen. dxfjkdjncjvnjdfnvjnfdjnvjkcnv jkcnxjvbknfdkjnvjkvcxnb nvcjbnjcvnbjknvcbnkcvnbkjfxnvkjnxcjbn Krijg nou de kleren, Krieg voert oorlog, onder bevel, knal jezelf door het hoofd. Hierbij neem ik afscheid van ZM. En kom onder een andere naam terug. Slaap lekker. |
|
is hij nu dood? |
|
quote: KOM JE ONDER EEN ANDERE NAAM TERUG Blijf alsjeblieft weg, irritant opgefokt mannetje |
|
quote: vast niet.. Het gaat met hem vast zoals in horrorfilms, als je denk dat je ervan af bent komt hij nog irritanter terug |
|
irritant [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 30-04-2003 22:34] |
|
sukkel |
|
pfff...Heer Krieg deel II... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
jezus als jullie zo blijven zeiken is het niet vreemd dat je zulke reacties uitlokt van heer krieg. vraag me af wie er nou achterlijker bezig is Je moeder. |
|
quote: Nu zie ik het! Het is allemaal onze schuld!!! Zenial |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |