|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Prima plaat maar zoals al gepost, wel heel erg een herhalingsoefening. |
|
de uiterst aanstekelijke riffs, de industriƫle catchyness, de uitgesproken grunterigheid, de sterkte van de nummers... vooral de aanstekelijke riffs signature |
|
Het zal dan wel te maken hebben met dat ik Morphosis eerst hoorde. De riffs, de groove, de industrial elementen, het pakt me gewoon meer. Drumwerk en vocalen op Anaclasis zijn wel errug strak "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
dat extreem staccato vinnek mmmmmmmmm ook bij Lost Soul - Chaostream is dat zo signature |
|
aargh wat is die Anaclasis lekekr signature |
|
quote: Niet zo zeer beter. Morphosis is vooral een herhaling imo en maakt hem daarom net wat minder interessant. |
|
quote: Daar ben ik wel aardig mee eens, al staan er op Morphosis ook wel een paar lekkere tracks. |
|
signature |
|
Tering, wat komen daar gave stukjes muziek voorbij. |
|
Heb Erebos nog niet kunnen bemachtigen/beluisteren De lokale platenboer heeft em niet en online kan ik ook niks vinden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Wat is dat nou? Ik heb hem vorige week bij Listenable besteld en heb bericht gehad dat hij verzonden is. Morgen of overmorgen verwacht ik hem in de bus. Prijzen vallen trouwens goed mee. |
|
oh goed bericht. vroeg me al lange tijd af of ze nog eens wat nieuws zouden uitbrengen. gelijk maar even bestellen! ty And the wind cries .. |
|
Die nieuwe beukt weer als vanouds, zoals we gewend zijn van Hate. Deze gaat de komende dagen zeker nog wat rondjes draaien hier! |
|
Jups, 100% gelijk! Digi vandaag toegekomen en ben aan het eerste rondje bezig. |
|
En nummer 10 is het beste nummer! |
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
plaat komt toch maar 30e uit? Promo's misschien? signature |
|
Hij is "uit"... Vond Erebos dermate tegenvallen dat ik hier amper wat van verwacht. Als het nog meer de Behemoth kant op is gegaan ben ik er snel klaar mee iig. Op Anaclasis leken ze heel even een eigen stijl te hebben ontwikkeld, waarom zou je dan later andere bands gaan imiteren? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
ik ga bijna geheel akkoord. De opvolger van Anaclasis had wat resten van dat album die ook super waren, daarna idd knippen en plakken terwijl het veel beter kon. signature |
|
Als je mij had verteld dat het nieuwe Behemoth was had ik het bijna geloofd... |
|
Het titelnummer van Solarflesh is een van de beste Hate nummers ooit imo, die steekt er echt met kop en schouders bovenuit. Voor de rest doet het wat denken aan Morphosis; niet slecht maar grotendeels (weer) een herhalingsoefening. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
...en ik vind net de laatste platen het best. |
|
quote: idd, wat jammer want het klinkt beestig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
klinkt als Hate in de oude dagen signature |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |