|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.luchtgitaar.nl/indexhome.html hehe, er is zelfs een heus kampioenschap georganiseerd en een WK. Iemand die dit wel is doet? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hoe triest kan je zijn. |
|
Ik heb een hele mooie luchtgitaar. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
damn... voor mensen die geen gitaar kunnen betalen? I am the 1%. |
|
hier is al een topic over, ergens |
|
quote:Gat in de markt. Air-drum kampioenschappen. |
|
quote: Voila! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hehe ik speel altijd gitaar op mijn minidisk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Das knap. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Mijn lucht gitaar is een Gibson les paul custom. grrr |
|
Ik kan mezelf vaak niet in bedwang houden; een goede metal track speelt op de achtergrond en al dan niet gesteund door wat booze ga ik geheid headbangen en airguitarren. Niks aan te doen, it must be done. Maar meedoen aan kampioenschappen??? Alsjeblieft zeg. |
|
ik heb een airvox endorsement deal. Ik speel nu op een airvox fx3 custon |
|
quote: inderdaad, maar niet zo intensief en uitgebreid als die lui doen hehe bovendien klopt er geen fuck van wat ik dan 'speel' Je moeder. |
|
quote: CustoN nog wel!! Hoevel Aerial Dollars heeft ie gekost? Dit slaat nergens op. |
|
als m'n broer z'n discman aan heeft staan in de auto (als we achterin zitten), zit 'ie altijd te 'keyboarden' op z'n been. Heel achterlijk. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: tuttuttut, dat zijn Airmiles, geen Dollars |
|
hehehe dr is een paar jaar geleden ook een wedstrijd gehouden "slechtste gitarist allertijden" of iets dergelijks. Ik denk dat ik nog wel redelijk kans had gemaakt. |
|
De winnaar van de finale, die dit jaar plaats zal vinden in Paradiso Amsterdam, krijgt als enige Nederlandse Air Guitar speler .... hahahahahahaha, wat triest zeg |
|
Je krijgt ook niet zo snel eelt op je handen met zo'n air guitar. grrr |
|
quote:Wahahaha, ik had je met gemak verslagen |
|
quote: Mijn luchtgitaar is een Musicman EvH natural finish, D-Tuna, Birdseye en matching headstock... Of een Dick Dijkman... ff denken... n fat-strat met EMG's ofzo... Mijn echte gitaar is een Peavey Wolfgang ... |
|
mijn luchtgitaar is lekker een ESP-EX351 met emg's 81+85 |
|
quote: Is dat dat Kirk Hammet ding? |
|
Poeh, ik heb een echte Stratoblaster XL2000 Super. Met chippenfunctie! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: mij te duur Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |