IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Furze Vorige pagina | Volgende pagina
istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 17-07-2003 21:27 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Download?? KOPEN DIE HANDEL!!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-07-2003 21:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2003 21:27 schreef istharol het volgende:
Download?? KOPEN DIE HANDEL!!
Zo mag ik het horen

Met downloaden help je de kleinere bands naar de kloten,zij zijn tenslotte afhankelijk van de verkoopcijfers van hun albums en als iedereen gaat downloaden en niet meer koopt dan vallen de verkoopresultaten dus tegen en komt zo'n band op straat te staan zonder contract.En kan er dus geen nieuw materiaal uitgebracht worden.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-08-2003 19:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Necromanzee Cogent,de eerste full-length met 75 minuten mayhemic metal is nu uit!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-08-2003 19:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 juli 2003 21:34 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zo mag ik het horen

Met downloaden help je de kleinere bands naar de kloten,zij zijn tenslotte afhankelijk van de verkoopcijfers van hun albums en als iedereen gaat downloaden en niet meer koopt dan vallen de verkoopresultaten dus tegen en komt zo'n band op straat te staan zonder contract.En kan er dus geen nieuw materiaal uitgebracht worden.


dat valt ook wel weer mee...


Je moeder.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-08-2003 19:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dan geloof mij maar dat dat niet meevalt.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 28-09-2003 11:40 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Hoe is die nieuwe full length Necromanzee cogent?


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-09-2003 12:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 11:40 schreef Aeolus het volgende:
Hoe is die nieuwe full length Necromanzee cogent?
Ik heb in april alleen de ruwe mix gehoort op een cd-R maar die is echt geniaal.Veel beter dan de mini-cd nog.Vooral het +/- 25 minuten durende laatste nummer is echt een zwarte parel in de blackmetal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 28-09-2003 16:49 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik heb "Necromanzee Cogent" in juli al gekocht in Trondheim. Maar geod, hij is echt VEEL beter dan "Trident Autocrat".


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-09-2003 17:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 16:49 schreef Gangrad het volgende:
Ik heb "Necromanzee Cogent" in juli al gekocht in Trondheim. Maar geod, hij is echt VEEL beter dan "Trident Autocrat".
In juli al gekocht?Zeker weten dat het geen bootleg is aangezien de cd toen nog niet eens uit was.Zelfs die kerel van Furze zelf had de cd nog niet eens toendertijd(dan heb ik het over de officiele cd die in de winkelbakken komt).



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 30-09-2003 0:26 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

mm, dan is het augustus geweest. Hoewel ik toch vrij zeker weet dat ik m eind juli in Trondheim gekocht heb.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-09-2003 21:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 0:26 schreef Hagal het volgende:
mm, dan is het augustus geweest. Hoewel ik toch vrij zeker weet dat ik m eind juli in Trondheim gekocht heb.
Dan zal het toch vrij zeker een bootleg zijn aangezien in juli ook nog aan het artwork werd gewerkt

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-09-2003 21:36]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-11-2003 12:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb eindelijk de nieuwe Furze cd en hij is geniaal.Het geluid is beter dan dat ik destijds op de eerste ruwe versie had gehoord.Geniale doomblackmetal!!!!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-11-2003 17:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

heb zojuist de review van de nieuwe Furze online gezet op Vampire


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 15-11-2003 19:53 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2003 12:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb eindelijk de nieuwe Furze cd en hij is geniaal.Het geluid is beter dan dat ik destijds op de eerste ruwe versie had gehoord.Geniale doomblackmetal!!!!


GANGRAD: Nope, het is echt de originele cd. Apocalyptic Empire zit in Trondheim, vandaar denk ik....


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 01-04-2004 16:50 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

Hoog tijd om deze topic weer eens omhoog te schoppen. Ik zat gisteren nietsvermoedend Trident Autocrat van Furze te luisteren, en moet zeggen: wat een geweldige schijf is dit!!! Het haalt niet de onovertroffen genialiteit van Ved Buens Ende, maar komt er af en toe akelig bij in de buurt!

Voor de liefhebbers van wat meer abstracte black metal, het nummer "Avail the Autocrat of Evil"


Heersch!!


IJverzucht en drinkgelag.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-04-2004 18:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Als alles goed gaat komt deze maand de nieuwe 7"EP van Furze


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 03-04-2004 14:58 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 18:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Als alles goed gaat komt deze maand de nieuwe 7"EP van Furze


Ja, ik las het ook.


Voor de liefhebbers:

Furze Homepage


IJverzucht en drinkgelag.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-04-2004 18:45 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Toen ik voor de eerste keer Furze hoorde dacht ik wat goed(de nummers zijn wat aan de lange kant, een nummer 23 minuten ofzo)
Toen ik voor de tweede keer Furze hoorde dacht ik En zo denk ik er nog steeds over.
Het spijt me voor de fans van Furze.


[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 03-04-2004 18:45]


nekro
Usericon van nekro
Posted 03-04-2004 18:47 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Argh, een nummer van circa 23 fucking minuten, hoe hou je het in godsnaam vol om heel dat nummer af te luisteren


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-04-2004 18:50 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Let wel Nekro(of was het Necro) Black Doom. Dat duurt dus twee keer zolang.


[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 03-04-2004 18:51]


nekro
Usericon van nekro
Posted 03-04-2004 18:51 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

het is Nekro....en er zijn echt wel black/doom bandjes die ik redelijk vind hoor.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-04-2004 20:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb zojuist mijn Furze interview online gezet op Vampire magazine....wees gewaarschuwd...het zijn erg lange antwoorden geworden


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-06-2005 16:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hehe, die Trident Autocrat heeft een "side spectre"


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-06-2005 19:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2005 16:14 schreef spectre het volgende:
hehe, die Trident Autocrat heeft een "side spectre"
Gave cd is dat hè

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-06-2005 19:07]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 29-06-2005 19:29 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Ik heb beide cd's een poos gehad, maar nu staat het te ruil, want het is eigelijk maar kut. Meer kan ik er niet over zeggen. Op sommige momenten klinkt Reaper gewoon als een ejaculerende kater.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen