IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Furze Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-02-2007 15:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hij werd vandaag nog even geowned door de nieuwe Lunar Aurora en Watain, straks krijgt hij een kans


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 01-02-2007 17:22 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2007 1:23 schreef ZelThoR het volgende:
Twee nummers met Frost op trommels maar, he!

Gelukkig maar als je het mij vraagt, Furze en strak drumwerk gaan niet samen.

Dat openingsnummer op die Myspace klonk trouwens desondanks best goed, de meer directe stijl van Trident Autocrat lijkt weer te zijn opgepakt, mij is het gelukkig om het even wat dat betreft. Vocalen lagen wel erg op de achtergrond.


Jullie zijn allemaal negers!


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-02-2007 19:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat vind er juist wel tof aan, die moffelige zang/spraak. Doet debet aan de sfeer.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 01-02-2007 19:25 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Mwah, ik hóór liever wat Woe J. Reaper te melden heeft, ik vind die schizofrene zang behoorlijk te genieten. Weet iemand hoe dat op de rest van het album is?


Jullie zijn allemaal negers!


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-02-2007 21:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Elke draaibeurt word ie beter
Het is trouwens wel te merken welk nummer Frost inhamert, maar ach.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-02-2007 21:09]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-02-2007 21:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben benieuwd naar de plaat, al het voorgaande werk is erg gaaf


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-02-2007 21:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het blijft Furze al komt het wat gestructureerder over dit keer, vind ik dan.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 10-02-2007 23:39 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik luister nu voor 't eerst naar Furze (UTD).
...
.....
Ik heb geen idee wat ik moet schrijven
Het is niet slecht want bij muziek dat dat wel is gaan mijn vingers instinctief naar de skip-knop.
Het is niet...tjah...geweldig?
Eerlijk gezegd zit ik voornamelijk steeds 1 wenkbrauw te tillen en te glimlachen en soms weer hardop te lachen.
<-- wat er allemaal nu door m'n kop gaat.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-02-2007 0:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2007 23:39 schreef Mikeee het volgende:
Ik luister nu voor 't eerst naar Furze (UTD).
...
.....
Ik heb geen idee wat ik moet schrijven
Het is niet slecht want bij muziek dat dat wel is gaan mijn vingers instinctief naar de skip-knop.
Het is niet...tjah...geweldig?
Eerlijk gezegd zit ik voornamelijk steeds 1 wenkbrauw te tillen en te glimlachen en soms weer hardop te lachen.
<-- wat er allemaal nu door m'n kop gaat.

Heh, toevallig, ik luister het nu ook voor het eerst.

Bizarrr & fucked-up dit. Ik ging iets zeggen over dat het veel te brak is naar mijn smaak maar toch maar niet.

Het doet me een beetje denken aan die super vage oude nummers van Isengard (die Spectres over Gorgoroth demo enzo).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 11-02-2007 1:42 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

De eerste paar nummers doen me meer denken aan een soort Beherit-naäperij behalve dat de redelijk goede productie de incohorentie niet kan verhullen met een waas van ruis.
De latere nummers vind ik weer....vaaaaaag.
Kortom; leuk voor even maar ik zal het niet vaak op zetten denk ik. Ik zie het meer als een curiositeit. Misschien dat ik het ooit nog "begrijp". Wie weet.



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-02-2007 13:54 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ik heb van de week UTD ook voor het eerst geluisterd, heb denk ik het zelfde als de heren voor mij schrijven.
Het nummer op de site is ook wel enigzins wazig en vaag maar wel een lekker nummer, de rest van de cd is nog vager en waziger.
Misschien even laten liggen, later weer eens luisteren en hopelijk wordt het dan wat.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-02-2007 14:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb de nieuwe ook eindelijk binnen. Zelfs ik, als Furze liefhebben vanaf het begin, vind de nieuwe nogal wazig hehe. Ben benieuwd hoe deze plaat zich ontwikkeld na meerdere luisterbeurten.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-02-2007 15:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind hem als enige iets minder wazig hehe, komt ook door de licht verbeterde productie denk ik.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 11-02-2007 15:31 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik betrap me er op dat ik in m'n hoofd Furze nu samengebundeld heb met o.a. Pan Thy Monium, DHG (laatste 2,5 albums), late Ulver, Ved Buens Ende en dergelijke maar ik denk dat Furze de kroon spant qua ontoegankelijkheid.
Ik zal het eens vaker op de achtergrond aanzetten als ik thuis wat anders aan het doen ben. Sijpelt het zo misschien naar binnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 11-02-2007 15:32]



spectre
Usericon van spectre
Posted 11-02-2007 17:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-02-2007 14:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

furze - first feast for freedom (7'' ep 2001) heb ik

en kmoet zeggen... dat beestje is raar


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-02-2007 14:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het 4de nummer daarvan heet Fresh Tea!

iemand lyrics?


signature


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 24-02-2007 15:26 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik kreeg het gevoel dat ik luisterde naar een album vol variaties op het nummer "Disgusting Semla" van Morbid. Een soort Bassie en Adriaan meets Sesamstraat meets de Smurfen meets Alice In Black Metal Land.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-05-2007 22:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2007 15:26 schreef Mikeee het volgende:
Ik kreeg het gevoel dat ik luisterde naar een album vol variaties op het nummer "Disgusting Semla" van Morbid. Een soort Bassie en Adriaan meets Sesamstraat meets de Smurfen meets Alice In Black Metal Land.



ik dacht toch meer aan Dennis the Malice meets The Freggles, in studio Fregglegrot


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-05-2007 23:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Binnenkort via HDG-Distribution: exclusieve, door de band zelf gedrukte, gelimiteerde shirts. Verschillende prints op shirt en girlies.
Afbeeldingen volgen.....wegens beperkte hoeveelheid is reserveren noodzakelijk!!

Verder binnenkort ook te zien op mijn momenteel nog in aanbouw zijnde website www.hdgdistribution.com


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 03-05-2007 9:34 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

oh , gaaf!
Ik stuur je binnenkort een mailtje!

[Dit bericht is gewijzigd door istharol op 03-05-2007 9:35]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-05-2007 14:04 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2007 23:02 schreef Hub de Gallier het volgende:
door de band zelf gedrukte,

Hoe moet ik me dat voorstellen? Furze Himself achter de zeefdruk?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-05-2007 15:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2007 14:04 schreef WhiteRider het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellen? Furze Himself achter de zeefdruk?
Er zijn shirts bij die hij zelf met de hand heeft gedrukt/geverfd inderdaad.

En buiten dat, een band doet of zelf alles in eigen hand nemen en zoekt zelf een drukker of men laat het door een groot merchandise label drukken alwaar alles in grote hoeveelheden word gedrukt zoals bv. een Canlelight alles door Azamataz laat drukken en daar een band dus minder te zeggen heeft over het resultaat.

Dacht dat jij als 'underground fan' dit wel zou weten...


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-05-2007 8:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Is het niet "Candlelight" en Razmataz?


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-05-2007 18:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Azamataz en Razmataz is hetzelfde, waarom ze 2 namen gebruiken voor dezelfde firma begrijp ik zelf ook niet haha.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen