|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind de muziek van Lord of the rings wel goed. Muziek uit de jaren 60 en 70 ook wel. |
|
quote:rillll |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAA ER BESTAAT IEMAND DIE HET LUISTERT!! ik heb hier The Concert in China liggen! prachtig! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 27-05-2003 14:55] |
|
quote:Heeft mn pa ook... ik vind het alleen niet zoooo daverend FREEZE |
|
Hahahah... . Ja Equinox, Oxygene zijn erg mooie albums. De rest kent het vast ook wel als ze naar de reclame kijken van de citroen c3. Het is erg inpirerende muziek je word wel rustig van. Bij elk ander deuntje denk je weer wat anders omdat die deuntjes zo wazig zijn. je moet er gewoon heel rustig bij zitten er na gaan luisteren. Je hebt trouwens ook nog van die Magnetic Fields cd´s die scheinen ook gaaf te zijn een kameraad heeft ze wel die zal ik bekort ook maar eens beluisteren. Jean Michel Jarre Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Best leuke muziek om bij te leren, je kunt er namelijk niet op meeblèren Heb hier Equinox en Les Gents Magnétiques liggen, luister ze alleen nooit meer. |
|
Equinox heb ik ook ... you are not alone in your knowledge of Jarre "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik luister ook vaak punk, ska en af en toe darkwave/EBM... Brede smaak in hetzelfde hokje. |
|
quote: indeed he isn't.. ik vond "The China Concerts" cd trouwens bij toeval (!) we hadden hem al een hele tijd op plaat maar hij was grijsgedraaid...en ja, Equinox is ook in mijn bezit |
|
Good to know the light of old music still burns brightly... Persoonlijk luister ik errug veel naar the kinks/janis joplin/animals/pink floyd (shine on you crazy diamond maar dan vooral Wish you were here ) de laatste tijd, maar dat komt omda'k verliefd ben. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Pink Floyd dat is mijn heiligdom (he we zijn niet voor niets metal-hippies ) |
|
Ik luister naast metal ook nog wel eens andere muziek, zoald Pink Floyd, the Doors, Kate Bush, Radiohead, Smashing pumpkins, etc.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik sta regelmatig wel eens te flippen op bollen op een of andere goa-party. aaaaaaccccciiiiiiid mvg wk10 |
|
Naast metal wat rock en Jovink I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik luister naast andere muziek ook wel eens naar metal. Limp Bizkit bv. mvg wk10 |
|
Hmm, jazeker! Vooral blues en jazz, Pink floud ed. Qua blues vooral SVR(Stevie Ray Vaughan) en Eric Clapton, die shit met Cream van hem heerscht gewoon zo hard. Ook luister ik shit als Golden Earring. Gewoon heerlijke muziek met lekker gitaarwerk |
|
ik luister naast metal ook naar: gothic rock drum n bass punk ska reggae when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain |
|
GAY |
|
quote: HEEEEEEERSCH Heb zelf ook een paar cd's van hem, hij is zalig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Geeft niets jongen, dat maakt je niets minder mens dan hetero's. |
|
uhm..vanalles... veel boney m, andre hazes, the coffinskaers... dat soort ongein... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Andre Hazes???? Nou ben ik zeer open minded. maar Hazes????? Ach, ben je naar zijn jubileumconcert geweest? |
|
Stravinsky - Le Sacre du printemps |
|
nee.. helaas niet.. kijk, ik luister mijn andrehazes platen op 33 touren ipv 45, dit klintk een stukje beter... suicidale dronkemans doomschlager al zeg ik hetzelf! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |